Delio ma mobilną aplikację

Oferuje ją klientom od początku października.

Aplikacja została zaprojektowana według najnowszych trendów, dzięki czemu - zapewnia Delio - jest łatwa w obsłudze. Pozwala ona również dokończyć proces zamówienia rozpoczęty na stronie internetowej, jak i na odwrót. Płatność za zakupy odbywa się, tak jak w przeglądarkowej wersji Delio, kartą lub BLIKiem.

- Wiemy, że w dzisiejszym świecie mamy coraz mniej czasu. Dlatego dążymy do tego, żeby proces związany ze złożeniem zamówienia był dla naszych klientów intuicyjny i łatwy. Idea przyświecająca nam przy tworzeniu aplikacji była bardzo prosta. Chcieliśmy zaproponować takie rozwiązanie, z którego sami byśmy chcieli korzystać. I to się udało - mówi Feym Fliegner, CPMO w Lite e-Commerce.

Aplikacja Delio dostępna jest dla wszystkich klientów. Wystarczy pobrać ją z App Store lub Google Play. Jej inauguracja była poprzedzona zamkniętymi testami w formule "friends and family", co pozwoliło na zoptymalizowanie procesów operacyjnych związanych z wdrożeniem na rynek. Jej twórcy, chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, zapowiadają, że wraz z kolejnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o nowe funkcje, które mają zwiększać wygodę zakupów w aplikacji delio. Będzie to m.in. możliwość dodania produktów do ulubionych, powtórzenie archiwalnego zamówienia czy filtrowanie po dostępnych tagach.

Przypomnijmy. Delio zadebiutowało na rynku w lutym tego roku. To druga w ostatnim czasie premiera w portfolio Lite e-Commerce, spółki w Grupie Żabka. W październiku ubiegłego roku światło dzienne ujrzała ich aplikacja Jush, przygotowana we współpracy z właścicielem największej sieci sklepów convenience w Polsce.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.