Robert Stupak nowym dyrektorem IT w Carrefour Polska

Na początku października 2022 r. Robert Stupak objął funkcję dyrektora marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Doświadczenie zdobywał m.in. w Kauflandzie.

Robert Stupak ma wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz e-commerce, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z największymi globalnymi markami w sektorze handlu detalicznego, e-commerce oraz branży technologicznej.

Od marca 2020 r. pełnił funkcję dyrektora marketingu i e-commerce w sieci Bricoman, należącej do francuskiej grupy Adeo. Wcześniej, od 2014 r. zarządzał marketingiem sieci Kaufland w Polsce, będącej częścią niemieckiej Grupy Schwarz, gdzie odpowiadał m.in. za transformację marketingową oraz cyfrową firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w koncernie Hewlett-Packard, z którym związany był przez osiem lat, pełniąc różne funkcje kierownicze związane z marketingiem w Polsce i za granicą. Podczas pracy w Hewlett-Packard, w 2006 r. przeniósł się do centrali firmy w Londynie i odpowiadał za reklamę oraz zarządzanie marką w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Wykształcenie Robert Stupak zdobywał m.in. na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Politechnice Wrocławskiej.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Ilona Mrozowska 4764 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.