Sieć sklepów Al.Capone coraz bliżej otwarcia setnego punktu

Według firmy nastąpi to jeszcze w tym roku.

Pierwsze sklepy pod szyldem Al.Capone powstały w województwie małopolskim i podkarpackim, a od trzech lat sieć rozwija się na terenie całej Polski. Obecnie liczy 99 sklepów.

Z początkiem czwartego kwartału Al.Capone ma świętować otwarcie setnego punktu, na czym - jak zapewnia operator sieci - na pewno się nie skończy. 

Kilka miesięcy temu spółka deklarowała, że setny punkt powstanie w połowie roku, ale tych planów nie udało się zrealizować.

W ofercie sklepów Al. Capone jest ok. 4500 pozycji trunków z całego świata. Marka włączyła się ponadto do programu PayBack. – Bardzo cieszymy się, że udało się zrealizować plan i dołączyć do najbardziej rozpoznawalnego wśród konsumentów programu lojalnościowego. Naszą misją jest stałe poszerzanie grona zadowolonych klientów, którzy poszukują wysokiej jakości alkoholi, często trudno dostępnych w innych miejscach. Połączenie sił z PayBack wspiera także strategię rozwoju – bycia wiodącą siecią sklepów z alkoholem – mówi Maciej Kureczko, dyrektor handlowy i członek zarządu Al.Capone.

Spółka działa na rynku od 2010 r., ma swoje punkty na terenie kilku województw, zarówno w centrach miast, jak i na ich obrzeżach. Firma współpracuje także z firmami, klientami korporacyjnymi. Sieć ma w portfolio także linię produktów dedykowanych marce Al.Capone, które są dostępne wyłącznie w sieci jej sklepów.

CZYTAJ TAKŻE: Al.Capone: ważny jest szeroki wybór na każdą kieszeń [WYWIAD]