Podcasty Handelextra

Goodvalley: chcemy odczarować parówki [PODCAST]

Parówki to potężna kategoria - bardzo ważna dla sklepów i stacji benzynowych. Polacy kupują je dzieciom na śniadanie i będąc w drodze. Co można jeszcze zrobić z parówką? Opowiada Artur Węgłowski, dyrektor handlowy Goodvalley, marki Dolina Dobra.

Jakieś 91% Polaków deklaruje, że spożywa regularnie parówki... na ile jest więc na tym rynku przestrzeń do wzrostu? Co mogą mieć tu do powiedzenia roślinne alternatywy? M.in. o tym rozmawiamy właśnie z Arturem Węgłowskim, dyrektorem handlowym Goodvalley, firmy, która niedawno zrobił rebranding i poszerzyła portfolio. Jej nowa-stara marka: Dolina Dobra powiększyła się o nowy produkt właśnie z kategorii parówek. Goodvalley to też partner tego odcinka podcastu: Posłuchaj, co w Handlu.

A ponadto, jak zawsze, przegląd informacji z handlu: Carrefour i Pepsi testują robota zaczepiającego klientów, Vollmart szuka lokali, PGZ Kupiec chce wejść do kolejnych województw, a Polacy ograniczyli zakupy na zapas i kupowanie niepotrzebnych produktów, podaje ARC Rynek i Opinia.
 
Naszej serii podcastów: Posłuchaj, co w Handlu można też słuchać tu, a także na Spotify, iTunes i w innych aplikacjach podcastowych.