Circle K świętuje 25-lecie Hot Doga w Polsce

Z okazji jubileuszu sieć stacji paliw wprowadza do oferty nowość - Hot Doga Jubilata.

Circle K (wtedy Statoil) - jak zapewnia - jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła do sprzedaży Hot Doga. 25 lat temu klienci mogli spróbować tej kultowej dziś przekąski, która cieszy się niezmienną popularnością od lat.

Przez cały ten okres sieć udoskonalała swój flagowy produkt, dopasowując go do potrzeb i upodobań swoich klientów, a także kierując się trendami obecnymi na rynku. I tak Hot Doga można było kupić w najróżniejszych konfiguracjach – od klasycznych w jasnej bułce po unikalne jak podwójna dwururka.

Różnych wariantów doczekały się także parówki i kiełbaski – w wersji meksykańskiej czy włoskiej, ale też z dodatkiem sera wędzonego Ramzes czy smakujące jak serwowane prosto z ogniska, a nawet takie z dodatkiem dziczyzny.

Smak Hot Dogów uzupełniał zawsze bogaty wybór dodatków – kiedyś zielonej sałaty czy ogórków konserwowych w postaci sałatki szwedzkiej, a dziś różnych sosów.

Zmieniały się nie tylko smaki, ale też sposób przygotowywania – dziś na stacjach Circle K parówki i kiełbaski opiekane są na płaskim grillu, dzięki czemu smakują jeszcze lepiej.

Lata doświadczeń i wprowadzanych modyfikacji pozwoliły zgromadzić sieci pokaźną wiedzę, by dziś, z okazji 25-lecia zaprezentować Hot Doga Jubilata. Nowego wariantu z kiełbaską z przyprawami, przygotowywaną na płaskim grillu, w bułce z prażoną cebulką mogą spróbować klienci na wszystkich stacjach sieci na terenie całego kraju.

Realizując założenia strategii zrównoważonego rozwoju Circle K dokłada także starań, aby oferowane produkty były nie tylko smaczne, ale także miały dobry skład i pochodziły ze zrównoważonych źródeł. Kiełbaska Jubilat zawiera w sobie wieprzowe mięso, które spełnia wszystkie normy WHO.

Z okazji 25-lecia fani Hot Dogów będą mieli także wyjątkową okazję wygrać ich roczny zapas! Szczegóły już wkrótce będzie można poznać na oficjalnym profilu Circle K Polska na Facebooku.

Obchody jubileuszu wspiera kampania prowadzona w mediach ogólnopolskich, lokalnych, radio, internecie, social mediach i outdoorze.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.