Mars Wrigley. M&M'S

Z nową postacią.

Po raz pierwszy od dekady marka M&M’S powiększa swoją ekipę, wprowadzając nową kobiecą postać i rzeczniczkę słodkości – Wiolę.

Aby uczcić swój światowy debiut, Wiola wykorzystuje siłę muzyki, by pokazać swoją indywidualność, wydając swój pierwszy singiel i teledysk. Muzyczna premiera zatytułowana „I’m Just Gonna Be Me” („Będę po prostu sobą”) powstała z pomocą  saksofonistki Grace Kelly, mistrzów tańca i choreografii - Devina Santiago i Colo Cag, a także śpiewaka operowego Anthony’ego Rotha Costanzy. Wszystko to ze specjalnym udziałem reszty ekipy M&M’S: Czerwonego, Żółtego, Pomarańczowego, Brązowej, Niebieskiego i Zielonej. Fani mogą odwiedzić stronę M&M’S Purpose – For All Funkind, aby dowiedzieć się więcej o grupie twórców, z którymi M&M’S zjednoczył siły i wyprodukował „I’m Just Gonna Be Me”.

W ramach M&M’S FUNd, globalnej inicjatywy mającej na celu śledzenie wpływu marki na jej misję zwiększenia poczucia przynależności u dziesięciu milionów ludzi do 2025 roku, utwór „I’m Just Gonna Be Me” zostanie udostępniony na wszystkich głównych muzycznych platformach streamingowych i wesprze inkluzywną rozrywkę oraz sztukę. Za każdy stream zostanie przekazany jeden dolar darowizny (do kwoty pięciuset tysięcy dolarów) na rzecz organizacji non profit Sing for Hope, która wykorzystuje potęgę sztuki, aby nieść nadzieję łączyć i dawać poczucie celu milionom ludzi na całym świecie.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.