Shopee pomaga kupować oszczędnie

10.10 Tarcza Antyinflacyjna to kolejna kampania zakupowa platformy.

- Kampania 9.9 okazała się kolejnym dużym sukcesem Shopee – miała bardzo pozytywne przełożenie zarówno na zaangażowanie kupujących, jak i obroty lokalnych sprzedawców, których oferty promowaliśmy. 10.10 Tarcza Antyinflacyjna jest kontynuacją naszych starań, aby w trudnym czasie pod koniec roku pomagać Polakom oszczędzać - powiedział Ian Ho, head of Shopee Polska.

W ostatnich tygodniach, platforma we współpracy ze swoimi sprzedawcami, przygotowała szeroki wybór produktów codziennego użytku w najniższych cenach, takich jak artykuły gospodarstwa domowego, żywność, napoje oraz wiele innych.

- Dzięki tym staraniom podczas kampanii 10.10 proponujemy użytkownikom więcej przystępnych opcji na ich niezbędne zakupy - dodaje Ian Ho.

Gwiazdą właśnie rozpoczynającej się kampanii 10.10 Tarcza Antyinflacyjna będzie w dalszym ciągu Sławomir Zapała, piosenkarz rock-polo. Będzie go można zobaczyć w najnowszych spotach reklamowych w social mediach. Wciela się w nich w postać superbohatera, którego rolą jest wsparcie klientów w znajdowaniu najkorzystniejszych ofert przy pomocy 10.10 Tarczy Antyinflacyjnej. Wyjaśnia także, na czym polega ochrona kupujących w postaci Gwarancji Shopee oraz darmowych zwrotów.

Kampania 10.10 Tarcza Antyinflacyjna Shopee potrwa do 10 października, a w jej ramach użytkownicy mogą liczyć na promocje i oferty. Na platformie można znaleźć produkty z Gwarancją Najniższej Ceny, oznaczone w widoczny sposób, w przypadku których Shopee zwraca do 120% różnicy w Monetach Shopee, jeśli użytkownik w ciągu 3 dni od zakupu znajdzie je w niższej cenie, w innym miejscu.

W czasie trwania kampanii 10.10 najwięcej tego typu ofert jest na Shopee w poniedziałki, a także w działającym na platformie już od dwóch tygodni Koszyku Antyinflacyjnym. Jest to specjalna kolekcja artykułów codziennego użytku w przystępnych cenach. Korzystając z Koszyka Antyinflacyjnego użytkownicy Shopee mogą liczyć na zniżki do 50% na produkty z takich kategorii, jak m.in. Supermarket (żywność, napoje), Artykuły gospodarstwa domowego (chemia gospodarcza), Zdrowie i uroda, Produkty dla zwierząt domowych, Matka i Dziecko, a nawet Moda. Spośród ofert znajdujących się w Koszyku Antyinflacyjnym największą popularnością wśród kupujących cieszą się towary spożywcze, w tym słodycze oraz napoje (szczególnie tłoczone soki owocowe) oraz środki czystości, między innymi żele do czyszczenia i dezynfekcji czy płyny do płukania oraz kapsułki do prania. W czasie trwania kampanii 10.10 Shopee daje swoim użytkownikom dodatkowy, specjalny kupon - 16% zniżki na produkty z Koszyka Antyinflacyjnego.

Codziennie na platformie pojawiają się również Oferty Dnia, a dzięki ścisłej współpracy Shopee ze sprzedawcami użytkownicy mogą liczyć na obniżki 50% na artykuły codziennego użytku w różnych kategoriach, w tym FMCG czy Moda. Oprócz obniżek cen produktów dostępnych na Shopee, użytkownicy mogą zaoszczędzić także wybierając ekonomiczne opcje dostawy. Podczas trwającej kampanii 10.10 obowiązuje darmowa dostawa na pierwsze 3 zamówienia oraz na kolejne, po osiągnięciu minimalnej wartości zamówienia.

Podczas finału kampanii, tj. 10 października, nastąpi kumulacja zniżek i ofert specjalnych dla użytkowników Shopee. Dzięki współpracy firmy w ramach ekosystemu sprzedawców i partnerów Shopee, platforma proponuje im tego dnia jeszcze większe możliwości oszczędzania, w tym więcej produktów dostępnych z Gwarancją Najniższej Ceny oraz artykułów pierwszej potrzeby dostępnych o połowę taniej. Tradycyjnie również podczas kolejnej kampanii Shopee nawiązało partnerstwa z innymi firmami - tym razem są to InPost oraz platforma oferująca benefity dla pracowników Edenred. Nowi użytkownicy, którzy zainstalują aplikację Shopee poprzez linki dystrybuowane przez partnerów, mogą liczyć na dodatkowe bonusy - w przypadku InPostu jest to kupon na 20 zł (przy pierwszych zakupach o wartości powyżej 25 zł) oraz 500 Monet Shopee. Z kolei instalując aplikację poprzez kod QR od Edenred można liczyć na kupon na 15 zł przy pierwszym zamówieniu.

W ramach kampanii zadebiutuje również kolejna, tym razem zupełnie nowa, gra w aplikacji Shopee - Rzutem na tarczę. Uczestnicy będą mogli dołączyć do zabawy dwa razy w ciągu dnia, o dowolnej porze. We wtorki oraz w dniu finału kampanii ilość szans wzrośnie do czterech. Zapaleni gracze będą mogli zyskać dodatkowe możliwości gry, wymieniając posiadane już na koncie Monety Shopee na kolejne sesje, udostępniając grę znajomym, czy robiąc zakupy na platformie. Gra jest nie tylko sposobem na zabawę, ale również kolejną formą walki z rosnącymi cenami. Dzięki Rzutowi na tarczę można bowiem wygrywać różne pakiety Monet Shopee, a także kupony zniżkowe od platformy i sprzedawców.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.