Magda Gessler w kampanii AleRabat

Restauratorka podjęła współpracę z marką, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online.

W reklamach kampanii Magda Gessler pokazała, że bezkompromisowo podchodzi nie tylko do kuchni, ale również do zakupów internetowych, gdzie korzysta z najatrakcyjniejszych rabatów.
 
Spoty reklamowe, w których wystąpiła restauratorka, emitowane są w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube.
 
Celem akcji promocyjnej jest pokazanie widzom działania wtyczki, a także przedstawienie korzyści wynikających z jej używania.
 
Za realizację odpowiada LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupą świadczącą usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Agencja będąca częścią Grupy LTTM była odpowiedzialna także za kreację, dobór oraz współpracę z gwiazdą kampanii.
Joanna Hamdan 14158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.