Pierwszy milion Talenciaków od Lidla trafił już do szkół

To specjalne kupony, które sieć wymieni na sprzęt i wyposażenie.

Na początku września wystartowała Lidl wystartował z akcją "Szkoły Pełne Talentów". Jej twarzą zostali Robert i Anna Lewandowscy.

W ramach akcji klienci sklepów sieci za codzienne zakupy otrzymują Talenciaki, czyli specjalne kupony, które mogą przekazać na rzecz dowolnej, wybranej przez siebie szkoły: podstawowej, branżowej, technikum czy liceum. W zamian za punkty Lidl Polska przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. W ten sposób sieć dziękuje za 20 lat spędzonych w Polsce i ma nadzieję obudzić młode talenty. Akcja potrwa łącznie 10 tygodni.

W trakcie pierwszych dwóch tygodni do akcji dołączyło ponad 5 400 szkół ze wszystkich województw, to ok. 24% wszystkich palcówek w Polsce. Blisko 70% wszystkich szkół ma już Talenciaki na swoim koncie. Łącznie, od startu akcji, klienci sklepów Lidl Polska przekazali na rzecz szkół 1,5 mln Talenciaków.

Dodatkowo - każdy Talenciak to los w loterii dla szkół. Losowania odbywają się co dwa tygodnie. To szansa na wygranie dodatkowych, specjalnych nagród, np. kompletnie wyposażonej sali komputerowej czy sprzętu elektronicznego.

Dotychczas najliczniej w akcji stawiły się szkoły z województwa śląskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego, a największą aktywnością wykazali się mieszkańcy województwa śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego.

Regulamin akcji dostępny jest na stronie https://szkoly.lidl.pl/.

Joanna Hamdan 14168 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.