Aplikacja i karta Biedronki z kolejnymi rekordami

Aplikację ma już 4 mln klientów, natomiast Kartą Moja Biedronka posługuje się 14 mln osób.

Od 30 maja br., kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store i Google Play, każdego dnia przybywa w niej od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów. Dzięki temu korzystają z rozwiązań usprawniających zakupy: specjalnie dobranych indywidualnych promocji w danym dniu oraz oferty dedykowanej klientom na bazie ich wcześniejszych decyzji zakupowych.

– Codziennie wspieramy klientów, aby mogli podejmować najlepsze dla siebie decyzje. Aplikacja Biedronki skutecznie im pomaga, dostarczając informację o promocjach, które są najlepiej dopasowane do ich zakupów. Pomagamy im w też w oszczędzaniu. Osiągnęliśmy cele, które postawiliśmy sobie przy wdrożeniu aplikacji – podsumowuje Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji sieci Biedronka.

Detalista podaje, że ponad 9 na 10 użytkowników, którzy otworzą aplikację, znajduje powód, aby w tym samym tygodniu pojawić się w sklepie Biedronka, a sięgając po specjalnie przygotowane dla nich produkty w ramach promocji, zaoszczędzili od maja br. 430 mln zł dzięki atrakcyjnej ofercie cenowej sieci na wiele produktów.

Co najczęściej konsument wybiera w aplikacji?

Użytkownicy najczęściej sięgają po podstawowe artykuły oferowane im w specjalnych cenach. A są to np. ręcznik kuchenny Mega Sweep (120 m), ser żółty plastry Królewski (135 g), papier toaletowy Queen Komfort (10 rolek), pizza z kurczakiem i pieczarkami Donatello, tuńczyk w kawałkach mix Marinero, masło osełkowe Mleczna Dolina (300 g) czy płyn do płukania Cocolino Creations.
    
Detalista informuje, że jego klienci używają aplikacji mobilnej regularnie. Ponad 80% często korzysta z Shakeomatu, poszukując atrakcyjnych promocji cenowych, w czasie zakupów sprawdzają ceny produktów, skanują kod z aplikacji przy kasach, dzięki czemu dokonują zakupów przy użyciu karty Moja Biedronka, a po zakupach sprawdzają swoje paragony. Dzięki zastosowaniu Wirtualnej Karty Moja Biedronka sieć nie wprowadza do obiegu plastiku.

Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą MB przekroczyła już 14 mln osób.