Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Joanna Styling Effect

W nowej stylizacji.

Przyszedł czas na ujednolicenie gamy, która przez ostatnie dwadzieścia lat mocno się rozbudowała.

Obok klasycznych, grafitowych produktów zaspokajających indywidualne potrzeby każdego klienta w zakresie stylizacji (utrwalanie, nabłyszczanie, wygładzanie, loki), dwa lata temu pojawiła się seria łącząca, zgodnie z najnowszymi trendami, stylizację i pielęgnację. Teraz klasyka i nowoczesność tworzą jednolitą gamę.

Zmiany są widoczne na pierwszy rzut oka. W odmienionych opakowaniach znajduje się dobrze znana zawartość. To, co najważniejsze jest niezmienne, czyli ponadczasowe składy i skuteczność produktów Styling Effect Joanna.

Joanna Hamdan 14168 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.