Aplikacja Mój Lewiatan ma już 540 tys. pobrań

Taki wynik osiągnęła w ciągu dwóch lat od jej wprowadzenia.

Aplikacja umożliwia m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału „Gotuj z Lewiatanem”, korzystanie z listy zakupów oraz z mobilnej obsługi programu lojalnościowego.

Ponadto w tym roku Lewiatan wprowadził wirtualny odpowiednik plastikowej karty lojalnościowej. Stale pracuje też nad rozwojem funkcjonalności i udoskonalaniem programu lojalnościowego. Jeszcze w tym roku w aplikacji pojawi się moduł graficzny pokazujący uczestnikom programu liczbę zgromadzonych punktów pozwalających na odbiór nagrody w programie.

Dzięki aplikacji każdy sklep Lewiatan i jego klienci mają możliwość bezpośredniego kontaktu. Sklep ma możliwość informowania o swoich ofertach, a klienci mają ciągły dostęp do informacji o promocjach ogólnopolskich, regionalnych, a także lokalnych - w wybranym przez siebie sklepie sieci.

Dla użytkowników aplikacji sieć przygotowuje dedykowane promocje i oferty oraz konkursy i loterie z nagrodami. Najbliższa loteria „e-zdrapkowa” startuje już w czwartek, 22 września, a do wygrania min. trzy vouchery na wakacje, każdy na kwotę 15 tys. zł.

Aplikacja dostępna jest do nieodpłatnego pobrania w sklepach Google Play oraz App Store.

Joanna Hamdan 14168 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.