Stuart dostarczył milionową przesyłkę i chce więcej

Stuart obsługuje szybkie dostawy głównie w branży gastronomicznej, ale w planach ma nawiązanie współpracy m.in. z siecią drogerii, aptek oraz sklepów z produktami dla domu.

Działający globalnie od 2015 r. Stuart zawitał do Polski w 2020 r. w szczycie pandemii. Firma początkowo świadczyła usługi w Toruniu i Szczecinie. Od tamtego momentu liczba współpracujących ze Stuart kurierów wzrosła dziesięciokrotnie. Platforma  poszerza też obszar działalności wchodząc kolejno do: Warszawy, Krakowa i Katowic, a niedawno do Łodzi. Stuart realizuje dostawy w czasie do 29 minut; współpracuje z branżą gastronomiczną i spożywczą. Platforma jest jednak otwarta na całą, szeroko pojętą branżą detaliczną.

– Właśnie teraz, gdy obchodzimy na polskim rynku drugie urodziny, możemy pochwalić się dostarczeniem milionowej przesyłki. To symboliczny moment, w którym podsumowujemy dotychczasowe osiągnięcia, ale też jasno mówimy, że to nie jest nasze ostatnie słowo. Chcemy się dalej rozwijać i stawiać sobie kolejne ambitne cele, przede wszystkim jakościowe. Obecnie prowadzimy rozmowy z szeregiem sieci detalicznych z różnych branż i już wkrótce będziemy mogli pokazać, że szybka realizacja wysyłek to nie tylko domena branży gastronomicznej – zapowiada Agnieszka Majewska, general manager w firmie Stuart.

Firma mocno stawia na ekologię. Stuart testuje i wdraża nowe rozwiązania, takie jak rowery e-cargo czy elektryczne jednoślady, z których korzystają już pierwsi kurierzy.

Stuart działa w sześciu krajach i łącznie 150 miastach. Do tej pory współpracę z platformą podjęło ponad 8 tys. klientów biznesowych, w tym Sphinx, Abercrombie & Fitch, Nespresso, IKEA. Globalnie Stuart zatrudnia ponad 700 pracowników i liczba ta stale rośnie.