Galeria Mokotów przestaje być Galerią Mokotów

29 września warszawska Galeria Mokotów dołączy do światowego grona centrów handlowych Westfield, oficjalnie zmieniając nazwę na Westfield Mokotów.

We wrześniu 2019 r. warszawska CH Arkadia zmieniła nazwę Westfield Arkadia. Teraz rebranding Galerii Mokotów staje się faktem. Już 29 września warszawskie centrum handlowe oficjalnie zmieni nazwę na Westfield Mokotów, tym samym dołączając do grona centrów handlowych Westfield. Rebranding Galerii Mokotów (a także centrów Parquesur w Madrycie i Taby Centrum w Sztokholmie) jest kontynuacją strategii rozwoju marki Westfield w Europie.

– Westfield jest znakiem rozpoznawczym kultowych centrów handlowych na świecie, takich jak Westfield London czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku. Dzięki swojej sile i prestiżowi marka ta jest naturalnym magnesem zarówno dla światowych, jak i najlepszych lokalnych brandów - mówi Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny w Polsce, Unibail-Rodamco-Westfield.

Podkreśla, że nie tak łatwo jest zostać centrum handlowym pod szyldem Westfield. To musi być jedna z flagowych destynacji z portfolio, dodatkowo spełniająca określone warunki, takie jak: doskonała lokalizacja z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, najwyższej klasy podejście do doświadczeń konsumenckich czy zaangażowanie społeczne i działania w duchu zrównoważonego rozwoju.

- To wszystko sprawia, że obrót generowany przez centra Westfield jest średnio o 20% wyższy w porównaniu z innymi centrami handlowymi kategorii A, co stanowi dodatkowa wartość tej marki dla najemców – uważa Grajkowski.

Filip Kryłowicz, head of shopping centre management Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce dodaje, że Galeria Mokotów cieszy się od lat bardzo dobrą opinią i zaufaniem klientów, a także posiada silną pozycję na polskim rynku. - Wysoko postawiona poprzeczka Westfield i zaproszenie do międzynarodowej rodziny tej marki, jest kolejnym potwierdzeniem jakości oferowanej przez nasze centrum. Galeria Mokotów jest w pełni gotowa, aby przejść przez cały proces rebrandingu i dlatego już 29 września na fasadzie budynku zawiśnie logo Westfield – tłumaczy.

Dołączenie Galerii Mokotów do marki Westfield jest istotnym wydarzeniem, dlatego z tej okazji zaplanowano atrakcje dla klientów centrum. Najważniejszą z nich będzie występ znanej na całym świecie, brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware, która tworzy muzykę łączącą w sobie pop, rock i R&B. Koncert gwiazdy odbędzie się na dachu Westfield Mokotów w czwartek 29 września o godzinie 20.00.

Aby dowiedzieć się w jaki sposób można zdobyć bilety (których liczba jest limitowana) na koncert Jessie Ware należy śledzić stronę Westfield Mokotów – www.westfieldmokotow.pl. Dla tych, którzy nie będą mogli pojawić się na koncercie, a są członkami Westfield Club (dotychczasowy Program Lojalnościowy Galerii Mokotów), przygotowana zostanie transmisja online.

Dodatkową atrakcją dla klientów Westfield Mokotów z okazji rebrandingu jest możliwość wygrania nagród, w tym wycieczek „Śladami Westfield” do Nowego Jorku, Londynu czy Paryża.

Zmianę Galerii Mokotów w Westfield Mokotów poprzedzi kampania marketingowo-wizerunkowa, obejmująca między innymi działania ATL, digital oraz zaplanowane działania komunikacyjne w kanałach własnych.

Galeria Mokotów to jedno z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Warszawie. Należy do Unibail-Rodamco-Westfield. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów.

Unibail-Rodamco-Westfield jest światowym deweloperem i operatorem centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 6% - biura, 5% - obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% - obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 84 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Jest w 12 krajach. Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu, a w obrocie równoległym także w Australii poprzez Chess Depositary Interests. Grupa otrzymała rating BBB+ od agencji Standard & Poor's oraz Baa2 od agencji Moody's.

 

Katarzyna Pierzchała 5366 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.