"Lewiatan w chwilę" rośnie

7 września została uruchomiona już piąta placówka pod tym szyldem.

Kolejny pilotażowy sklep w formacie "Lewiatan w chwilę" pojawił się w Chorzowie przy ul. Ryszki 49a.

"Lewiatan w chwilę" to format sklepu spożywczego o powierzchni sprzedaży do 150 mkw., łączący zalety sklepu tradycyjnego z modelem convenience. Dedykowany jest szybkim zakupom i stworzony z myślą o dotarciu do młodszych klientów. Umożliwia wygodne robienie szybkich sprawunków - po drodze, spontaniczne przy okazji lub dla zaspokojenia pilnych potrzeb. Jego wyróżnikiem jest asortyment produktów pochodzący od lokalnych dostawców, natomiast typową ofertę handlową uzupełniać będą zróżnicowane od potrzeb danej lokalizacji kategorie produktów gotowych oraz łatwych do przygotowania dań w kilka minut.

Nowe sklepy w większości wyposażone zostaną także w strefę minibistro, z ofertą dań i ciepłych napojów na wynos. "Lewiatan w chwilę" oferuje również pakiet usług dodatkowych pozwalających na realizację przy okazji zakupów innych codziennych obowiązków, takich jak zapłacenie rachunków czy odbiór lub nadanie przesyłki. Głównym zadaniem nowego formatu jest ułatwienie życia w każdej chwili dnia.

Przypomnijmy: Pierwszy sklep nowego formatu w ramach pilotażu został uruchomiony 25 lutego br. w miejscowości Dylaki w województwie opolskim. Druga placówka "Lewiatan w chwilę" 31 marca pojawiła się w Rybniku, przy ul. św. Józefa 16. Kolejna - już trzecia - placówka pod tym szyldem została otwarta 27 kwietnia w Płocku, przy ul. Morelowej 9. Sklep został gruntownie zmodernizowany, a cała przebudowa zajęła niespełna tydzień. W tym czasie przeprowadzony został kompleksowy remont, dokonano wymiany wyposażenia, montażu oznaczeń wizualizacyjnych oraz ponownego zatowarowania sklepu. Z kolei w czerwcu sklep w tym nowym koncepcie został uruchomiony w miejscowości Chrzęsne, w województwie mazowieckim. To już czwarta pilotażowa placówka działająca w tym formacie.

Joanna Hamdan 14350 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.