Aplikację Stokrotki pobrało już milion klientów

Klienci mogą korzystać z aplikacji we wszystkich, ponad 850 sklepach sieci.

Aplikacja Stokrotki dostępna jest od marca 2022 r. Od tego momentu ma już ponad milion użytkowników.

- Z informacji, które do nas docierają, wynika, że użytkownicy bardzo wysoko oceniają oferty dostępne z aplikacją i jej funkcjonalność. Podkreślają również, że „Nasza Stokrotka” pozwala na uczestnictwo w programie lojalnościowym, który daje konkretne korzyści. Cieszymy się, że to nowe rozwiązanie stworzone z myślą o klientach i możliwości robienia tańszych zakupów jest bardzo pozytywnie odbierane i wykorzystywane przez tak wiele osób - informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Korzystając z aplikacji „Nasza Stokrotka” zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów. Aplikacja umożliwia też uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków za dokonywane zakupy. Dzięki zebranym Płatkom można nabyć produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz. W związku z sukcesem aplikacji i dołączeniem do programu miliona użytkowników sieć przygotowała dla klientów okolicznościowe kupony i ekstra Płatki za dokonywane zakupy.

W stokrotkowej aplikacji dostępne są także gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Istnieje też możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów.

Joanna Hamdan 14707 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.