Podcasty Handelextra

Dolina Dobra: producent mięsa może być dobry

Goodvalley rusza z kampanią i marką po relaunchu: Doliną Dobra. Poszerza też portfolio o produkt na czasy inflacji. A Paweł Nowak, prezes Goodvalley opowiada, czym w tych czasach konkurować.

Krótki łańcuch dostaw to niższe koszty i oszczędzanie środowiska, ale też lokalność oraz jakość – przekonuje Goodvalley, które jest partnerem tego odcinka podcastu: Posłuchaj, co w Handlu.

 - Nasze produkty są droższe, ich sprzedaż cały czas rośnie –  mówi Paweł Nowak, prezes Goodvalley i zaznacza, że na rynku jest za dużo taniego mięsa oraz innej masowo produkowanej żywności.

Po więcej - zapraszamy na podcast.

A do tego, jak zawsze, handlowe podsumowania tygodnia. CO2 już dostępne dla producentów, a więc produktów w sklepach nie zabraknie – tu dwa słowa o Anwilu, Grupie Azoty oraz browarnikach, mleczarzach i przetwórcach mięsa. Z kolei z powodu CO2 niemiecka restauracja IKEA zrezygnowała z… frytek. Eurocash ogłosił strategię na kolejne lata, Haribo otworzyło swój pierwszy sklep w Polsce, a Adidas z kolei taką placówkę, jakiej jeszcze nad Wisłą nie było. Mamy też pierwszy odczyt inflacji za sierpień – wysoki… a kolejni producenci podnoszą ceny. Teraz oficjalnie o 20% Wedel.

Nasz podcast: Posłuchaj, co w Handlu można znaleźć również na Spotify, iTunes, Google Podcasts i w innych popularnych aplikacjach podcastowych.