Intermarché z promocją na 25-lecie

Z tej okazji sieć sklepów wraz z marką MasterChef w nadchodzącym miesiącu organizuje akcję, w ramach której do odebrania będą profesjonalne noże.

To pierwsza tego typu współpraca, dzięki której w Intermarché będzie można zdobyć produkty niedostępne w żadnym innym supermarkecie w Polsce.

W ten sposób należący do Grupy Muszkieterów szyld rozpoczyna obchody 25-lecia działalności w Polsce i docenia lojalność swoich klientów, dając im możliwość zebrania kolekcji wyjątkowych produktów.

Od 8 września za każde wydane 50 zł sieć Intermarché będzie rozdawać specjalne znaczki, które będzie można wymienić na nagrody. Zainteresowani kampanią klienci otrzymają kolekcjonerskie karty, które pomogą w zbieraniu naklejek.

Wybór noża z profesjonalnej kolekcji zależy od liczby zebranych naklejek, a już 25 znaczków, po dopłacie symbolicznej złotówki, umożliwi odebranie pierwszej nagrody.

Akcja potrwa aż 15 tygodni.

 

 

 

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.