Żabka Jush debiutuje w Poznaniu

Startup Lite e-Commerce po uruchomieniu usługi w Krakowie, wykonał kolejny krok w kierunku dalszej ekspansji i zadebiutował w stolicy Wielkopolski. To już szóste miasto, w którym aplikacja rozpoczęła działalność.

Od momentu startu pilotażu w Warszawie aplikacja pojawiła się już w Gdańsku, Piasecznie, Katowicach i Krakowie, a teraz również i mieszkańcy Poznania mogą cieszyć się z ekspresowych zakupów online nawet w 15 minut.

Klienci w Jushu mogą wybierać z ponad 1500 różnych produktów – od artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców i warzyw, pieczywa oraz dań gotowych, poprzez chemię gospodarczą i kosmetyki.

Na razie z usług Jusha będą mogli skorzystać mieszkańcy Centrum, Starego Miasta oraz Wildy. Co ważne, w każdej z lokalizacji twórcy rozwiązania systematycznie rozwijają obszar dostawy.

- Zależy nam na jak najszybszym rozwoju naszej usługi. Na bieżąco analizujemy możliwości pojawiania się w kolejnych miastach. Zdecydowaliśmy się uruchomić naszą usługę w Poznaniu, gdzie dostrzegamy bardzo duży potencjał do rozwoju i gdzie swoją siedzibę ma Grupa Żabka, której częścią jesteśmy - mówi Feym Fliegner, CPO Lite e-Commerce.

Magazyn w Poznaniu jest też jednym z pierwszych, w którym startup Lite e-Commerce prezentuje nowy wygląd witryn. Za odmienione oblicze poznańskiego punktu odpowiada Kinga Offert, lokalna artystka ze stolicy Wielkopolski. Zaprojektowana przez nią praca utrzymana jest w charakterystycznym dla Jusha stylu. Tym samym Lite e-Commerce kontynuuje współpracę z polskimi, utalentowanymi twórcami.

Ponadto z okazji wakacji trwa także promocyjna akcja Jusha. W jej ramach każda osoba korzystająca z aplikacji, dostanie w sierpniu jeszcze 200 zł rabatu do wykorzystania. Na użytkowników będzie czekać po 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują  również darmową dostawę.

Akcja promocyjna obowiązuje do 31 sierpnia do godziny 22:59. Regulamin promocji dostępny jest na jush.pl/regulamin-promocji-600zl.

Joanna Hamdan 14168 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.