Międzynarodowa ekspansja Baker & Baker nabiera tempa

Europejski producent wyrobów piekarniczych, rozszerza swoją obecność w Europie Wschodniej i otwiera międzynarodowe biuro w Warszawie.

Uruchomienie polskiego oddziału to najnowszy etap rozwoju międzynarodowego Baker & Baker po otwarciu biura w Dubaju w zeszłym roku.

Warszawskie biuro producenta stanowić będzie centrum dla klientów detalicznych, hurtowych i gastronomicznych z Europy Środkowo-Wschodniej. Polska odnotowuje stały wzrost i pozyskuje nowych klientów w tych trzech kluczowych segmentach, dzięki efektywnemu zarządzaniu kanałami i sukcesywnemu wprowadzaniu produktów.

na początkowym etapie warszawski zespół będzie zatrudniał na siedmiu ekspertów między innymi z logistyki, sprzedaży i marketingu. Jednocześnie, pracownicy Baker & Baker z innych rynków Europy Wschodniej, takich jak Słowacja i Węgry, będą nadal rozwijać obecną bazę kontrahentów.

- Poświęciliśmy czas, aby nasze nowe, polskie biuro spełniało geograficzne i funkcjonalne potrzeby naszych pracowników i klientów. Utrudnienia spowodowane przez COVID-19 spowodowały opóźnienie w starcie projektu, gdyż już wcześniej planowaliśmy zwiększyć naszą obecność w Polsce. Cieszymy się, że możemy zacząć pracę na pełnych obrotach - mówi Ryan Perera, dyrektor sprzedaży międzynarodowej w Baker & Baker.

Z kolei Ewelina Franczak z warszawskiego oddziału Baker & Baker zapewnia, ze nowe biuro będzie doskonałą bazą w Europie Wschodniej, umożliwi bliższy kontakt z klientami na co dzień i pozwoli pozyskać nowych kontrahentów.

Jak zapewnia producent wyroby piekarnicze przeznaczone na rynki Europy Wschodniej będą nadal produkowane w zakładach Baker & Baker w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Portugalii, a firma zachowa swoje magazyny w Polsce.

Baker & Baker jest jednym z wiodących, europejskich dostawców produktów piekarniczych w kluczowych kategoriach, takich jak: pączki, muffiny, brownies, ciastka, ciasta, pieczywo i słodkie wypieki. Baker & Baker obsługuje klientów w kanale detalicznym, hurtowym i gastronomicznym w ramach portfolio zaufanych marek, w tym Baker & Baker American Bakery, Goldfrost, Concadoro, Molco, a także w zakresie umów licencyjnych marek z Mondelez i Disney oraz partnerstwa z kluczowymi klientami pod marką własną.

Joanna Hamdan 14158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.