Vege piwo - nowość w sklepach Carrefour

Carrefour kontynuuje inwestycje w rozwój swojej oferty produktów wegańskich. Do sklepów sieci trafiła właśnie nowość - pierwsze w Polsce warzywne piwa, które warzone są na naturalnym soku z buraków, pomidorów oraz marchwi.

Ochrona bioróżnorodności i dobrostanu zwierząt są wśród priorytetowych celów i zobowiązań sieci. W efekcie tych działań, coraz większą powierzchnię sklepów Carrefour zajmują produkty wegetariańskie, wegańskie oraz bio.

W wybranych swoich sklepach w Warszawie, sieć jako pierwsza w Polsce, wprowadziła bezmięsne lady tradycyjne, na których klienci mogą nabyć wegańskie zamienniki popularnych wędlin, serów czy produkty garmażeryjne. To rozwiązanie pomaga nie tylko zdrowiej się odżywiać, ale także walczyć z marnowaniem żywności, umożliwiając zakup dokładnie takiej ilości produktu, jaka jest potrzebna. Dodatkowo produkty na wagę mają niższą cenę niż te oferowane w opakowaniach, co zachęca większą liczbę klientów do spróbowania produktów wegańskich.

Teraz do oferty Carrefoura dołączają rzemieślnicze vege piwa o naturalnie warzywnych smakach pochodzące z warszawskiego Browaru Nook. Do wyboru są trzy rodzaje piw - Purple Beetroot - wytwarzane z soku buraka, Bloody Tomato - bazujące na soku pomidorowym oraz Rusty Carrot warzone na soku z marchwi.

- Piwa rzemieślnicze to nie chwilowa moda. Ich popularność rośnie już od wielu lat, a Polacy są bardzo otwarci na wszelkie eksperymenty - nie tylko piwne - mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska. - Piwa VEGE NOOK są kolejnym już dowodem na to, że staramy się proponować ciekawe rozwiązania w każdym z naszych działów, dlatego bardzo cieszymy się z nawiązanej współpracy – podkreśla.

Carrefour rozwija również i pozostałe kategorie w ramach swojej "zdrowej półki", takie jak produkty bez glutenu czy bez laktozy, a także koncept „kupujemy lokalnie”, umożliwiający bezpośrednią współpracę z małymi dostawcami. W zamian, klienci Carrefour mogą kupować świeże pieczywo, wędliny, warzywa i owoce oraz inne produkty od lokalnych producentów, oddalonych nie więcej niż 50 kilometrów od sklepu.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro.

Warszawski Browar NOOK powstał w wrześniu 2018 r. Nazwa pochodzi z języka esperanto (czyt. nok) i oznacza „zakątek”, „zacisze”. Ten piwny zakątek stworzyła grupa pasjonatów piwa z wieloletnim doświadczeniem w branży, którzy stawiają na jakość warzonych piw. Obecnie w portfolio znajduje się ponad 60 produktów, a browar pracuje nad kolejnymi premierami.

Katarzyna Pierzchała 5366 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.