Makro ruszyło z nową kampanią marketingową

"Kupujesz więcej, płacisz mniej" - to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Makro Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu "Zielone etykiety", którym objętych jest już ponad 7000 produktów z oferty operatora.

Bohaterem kampanii jest pracownik Makro – Marek, który w 30-sekundowym spocie, podczas zakupów, opowiada o zasadach programu. Kampania będzie trwała dwa miesiące i dostępna w radiu oraz internecie. Za kreację odpowiada Agencja INCUBI, a za kampanię mediową Starcom & MGA.

Ich przedstawiciele szacują, że spot reklamowy usłyszy 900 000 słuchaczy 70 ogólnopolskich oraz lokalnych stacji radiowych. Z kolei filmik może zobaczyć aż 3 miliony internautów w najpopularniejszych serwisach internetowych. Reklama będzie wyświetlała się użytkownikom w pobliżu sklepów konkurencji.

– W najnowszej kampanii zależało nam na dotarciu do jak największej grupy klientów sektora handlu tradycyjnego. Postanowiliśmy zaprosić ich na wspólne zakupy z pracownikiem Makro, aby zapoznali się z nowym programem oraz poczuli jak prosto jest odnaleźć produkty oznaczone zielonymi etykietami – mówi Sebastian Wężyk, menedżer pionu marketingu w Makro. - Najważniejsza jest jednak sama korzyść dla klienta – progi cenowe dostępne w zależności od ilości kupowanej ilości tego samego produktu - dodaje.

Katarzyna Pierzchała 5366 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.