Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu

Operator wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie br. otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 tys. mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju lub w miastach, w których działa Grupa. Jest też Biedronka.

Portfolio flagowego obiektu z grupy Atrium – Promenady – wzbogaciły Under Armour i Rituals Cosmetics. Kolejnymi warszawskimi otwarciami były włoska marka O bag oraz brytyjska sieć sportowa JD Sports, które na swój debiut wybrały Atrium Targówek. JD Sports zadebiutował również w Atrium Biała w Białymstoku.

Z kolei niemiecka marka Fielmann otworzyła w Białymstoku salon optyczny, wybierając Atrium Biała na swój lokalny debiut. W styczniu tego roku sklep z odzieżą sportową i streetwearową PitBull West Coast także otworzył swoje drzwi dla klientów w Atrium Biała – to kolejny białostocki debiut.

W Atrium Copernicus w Toruniu otworzyła się marka dziecięca Guess Kids – z jednym z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. W Atrium Copernicus otwarty został również sklep Medicine, który przeszedł metamorfozę, zyskując nowoczesny wygląd i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń.

Również Focus Bydgoszcz wzmocnił swój line up w segmencie modowym. Snipes i Monnari, liderzy eleganckiej i stylowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, oraz polska marka odzieżowa Outhorn otworzyły się tam w tym roku.

Xtreme Fitness Gyms, siłownia i klub fitness, uruchomił swoją pierwszą siłownię w Płocku w Atrium Mosty. Zajmuje ona powierzchnię około 1 000 mkw. Atrium Mosty skorzystało też z otwarcia nowego konceptu spożywczego Biedronki.

– Te nowe marki i ich debiuty są dowodem na ewoluującą i rosnącą ofertę handlową w Polsce, z której nasze portfolio może skorzystać. Jakość naszego portfela i aktywne podejście do zarządzania pozwala nam na kapitalizację tych zmian rynkowych. Czujemy, że rynek stabilizuje się po pandemii i wraca na poprzednie tory.– mówi Scott Dwyer, group managing director - Retail, Atrium European Real Estate.

Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Obecnie portfolio Atrium obejmuje 26 generujących przychody aktywów (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,3 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 760 000 mkw.

Katarzyna Pierzchała 5366 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.