Haribo debiutuje z pierwszym sklepem nad Wisłą

Spółka potwierdza, że pod koniec sierpnia otwarty zostanie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki. Wielbiciele żelek, pianek i gum rozpuszczalnych będą mogli robić zakupy w punkcie stacjonarnym zlokalizowanym w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus.

Od ponad 100 lat Haribo oferuje różnorodny asortyment żelek i pianek. W pierwszym w Polsce firmowym sklepie firma zaoferuje fanom bestsellery marki i nowości, a także produkty niedostępne w tradycyjnej sprzedaży, oraz akcesoria związane z Haribo. Dodatkowo w strefie pick & mix będzie możliwość samodzielnego przygotowania kompozycji żelek.

Najbardziej rozpoznawalnym produktem Haribo są kultowe Złote Misie, które stały się synonimem żelek. Oferta produktowa Haribo obejmuje także różnorodne żelki owocowe, kwaśne czy mleczne. Dostępne są także warianty wegańskie i wegetariańskie oraz pianki Haribo Chamallows. W portfolio Haribo znaleźć można także bogatą ofertę gum rozpuszczalnych Maoam.

– Haribo to marka nowoczesna, świadomie budująca swoją ofertę i ekspert w kategorii żelek. Podczas przygotowywania pierwszego w Polsce sklepu firmowego zależało nam, by te atrybuty były widoczne dla naszych klientów. Dlatego każdy, kto przekroczy próg sklepu Haribo, znajdzie się w kolorowym, pełnym radości świecie marki. Podkreślać to będzie zarówno nowoczesny design, jak i różnorodna oferta z unikalnymi produktami oraz gadżetami. Dodatkowo nowo otwarty sklep to dla nas okazja, by jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych odbiorców, ponieważ silne więzi z konsumentami, obok jakości produktów, są dla marki HARIBO priorytetem – mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu, Haribo Polska.

Sklep w stolicy

Firmowy sklep marki będzie komfortową i pełną kolorów przestrzenią, w której klienci odnajdą ulubione produkty i akcesoria – zapewnia producent. Zajmie on powierzchnię 109 mkw. w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus. To największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez Neinver – lidera rynku w Polsce i Hiszpanii oraz operatora tego segmentu w Europie. Factory Ursus jest zlokalizowane w zachodniej części Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie stołecznej obwodnicy, z łatwym dojazdem do centrum miasta, zarówno własnym samochodem jak i komunikacją publiczną.

Żelki i pianki to bardzo ważna kategoria słodyczy w segmencie cukierków paczkowanych. Badania pokazują, że żelki i pianki kupowane są już przez ponad 60% gospodarstw domowych w Polsce, a potencjał kategorii nadal nieustannie rośnie poprzez wprowadzanie innowacyjnych produktów i smaków (GfK Polonia, Panel Gospodarstw domowych, kategoria: żelki, pianki i pianko-żelki, rynek: Cała Polska, cała populacja gospodarstw domowych, fakt: penetracja, okres: rok 2020).

– Żelki i pianki to kategoria, która z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, dlatego warto w nią inwestować. Jako marka Haribo jesteśmy liderem rynku i od kilku lat odnotowujemy systematyczny, dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Pokazuje to, że Polacy pokochali owocowe żelki, szczególnie te oryginalne pod marką Haribo. Cieszą się one dużym zainteresowaniem we wszystkich grupach wiekowych, bo doskonale wpisują się w potrzeby konsumentów. Chcemy, aby nasi konsumenci mogli z łatwością kupić swoje ulubione produkty, dlatego pracujemy nad ciągłą poprawą dystrybucji i widoczności naszych produktów. Nasz firmowy sklep to dodatkowy krok w stronę rozszerzania dostępności – mówi Wiesław Piątek, prezes, Haribo Polska.