Pociąg do Lajkonika - wystartowała kampania Lajkonik Junior

Najnowsza, pierwsza od 2010 r., kampania reklamowa marki Lajkonik Junior właśnie wystartowała i potrwa do końca miesiąca. Spoty zobaczyć można w telewizji i Internecie.

Lajkonik Junior to ważna marka w portfolio Lajkonika, która posiada 11,1% udziałów wartościowych w kategorii Słone Pieczywo (Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska z dyskontami (Food), udziały w sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym 07.2021 – 06.2022, kategoria: Salty Snacks, segment: Salty Bakery).

Przekąski wyróżniają się delikatniejszym smakiem, mniejszą zawartością soli niż w tradycyjnych produktach Lajkonik oraz charakterystycznymi kształtami. Wszystko to sprawia, że sięgają po nie całe rodziny i chrupią przekąski Lajkonik Junior podczas radosnych, wspólnych chwil, beztroskich zabaw czy krótkich i długich podróży. Właśnie tak jak sympatyczna rodzina z najnowszego spotu marki.

Produkty Lajkonik Junior na rynku dostępne są od 14 lat. - Dzięki delikatnemu smakowi, zabawnym kształtom i wyróżniającym się opakowaniom przenoszą nas do świata beztroskiego dzieciństwa oraz pozytywnych emocji. Wierzymy, że takie same odczucia wywołuje także nasz najnowszy spot reklamowy - mówi Michał Kawa, marketing manager marki Lajkonik. - W pierwszej od kilkunastu lat kampanii chcieliśmy pokazać nie tylko szerokie portfolio marki, w skład którego wchodzą Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, ale i podkreślić wszystkie przyjemne aspekty, jakie wiążą się z chrupaniem produktów Lajkonik Junior – wyjaśnia.

Podkreśla, że produkty Lajkonik Junior nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników ani wzmacniaczy smaku. Wszystkie te informacje znajdują się na ikonach odpowiedzialności umieszczonych na opakowaniach. Same opakowania oprócz atrakcyjnej szaty graficznej wyróżniają się także formatem, który ułatwia wygodne sięganie po zawartość paczki oraz bezpieczne postawienie jej podczas konsumpcji.

W spocie reklamowym marki pokazana jest rodzinna, wakacyjna podróż, podczas której czas umilają bohaterom przekąski Lajkonik Junior. Pyszna, radosna zabawa i pozytywne emocje to przepis Lajkonika na udaną wyprawę. Nie bez przyczyny celem tej wesołej podróży jest Kraków. To właśnie w podkrakowskiej Skawinie powstają produkty Lajkonik Junior, których legendarny smak cieszy kolejne pokolenia.

Kampanię Lajkonik Junior zaplanowano w telewizji i Internecie. Przez cały sierpień spoty 30" i 15" będzie można oglądać w największych stacjach telewizyjnych oraz w sieci. Ponadto w telewizji pojawią się także billboardy sponsorskie. W digitalu zaplanowana natomiast została kampania zasięgowa, w której wykorzystane zostaną formaty video, display oraz rich media. Kampania realizowana będzie także w kanałach social media.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja GPD Agency, zakupem mediów zajęła się agencja Spark Foundry. Za działania w social mediach odpowiada agencja Kamikaze, a działania PR prowadzi Q&A Communications.

Katarzyna Pierzchała 5366 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.