Coca-Cola HBC inwestuje w... napoje musujące i miksery

Koncern w drugiej połowie br. nabędzie nowy brand superpremium Three Cents za 45 mln euro. Fuzji dokona spółki zależna koncernu CC Beverages Holdings II B.V.

Rozlewnia napojów bezalkoholowych kupi ESM Effervescent Sodas Management Limited, znaną również jako Three Cents. Oczekuje się, że transakcja, z zastrzeżeniem zwyczajowych warunków zamknięcia i zatwierdzeń regulacyjnych, zostanie sfinalizowana w drugiej połowie 2022 roku.

Założona w 2014 roku marka Three Cents oferuje napoje rzemieślnicze wytwarzane bez konserwantów i sztucznych barwników. Marka została założona przez grupę barmanów i profesjonalistów F&B z Grecji: George'a Bagosa, Dimitrisa Dafopoulosa, George'a Tsirikosa i Vassilisa Kalantzisa. Pod szyldem ESM Effervescent Sodas Management Limited oferowano konsumentom napoje musujące dla dorosłych i miksery do drinków i koktajli.

Jak zapewnia Coca-Cola HBC, w ramach transakcji zespół założycielski Three Cents pozostanie w firmie i będzie nadal promował markę, zapewniając przywództwo i wizję. Przejęcie Three Cents uzupełni istniejące portfolio napojów gazowanych dla dorosłych Coca-Cola HBC, które obejmuje Schweppes i Kinley.

W maju tego roku rozlewnia Coca-Cola HBC zapowiedziała, że ​​oceni wszystkie aspekty swojej rosyjskiej działalności, ograniczy tam działalność i skupi się na lokalnych markach, po tym jak spółka matka Coca-Cola zawiesiła tam działalność.