Rockowy sklep Lidla odwiedziło ponad 80 tys. osób

Przez ponad 100 godzin nieprzerwanej pracy sklepu Lidl na Pol’and’Rock Festival odwiedziło go ponad 80 tys. osób - to mniej więcej tyle ile mieszkańców mają Jelenia Góra, Siedlce, czy Nowy Sącz. Wiemy, co najczęściej kupowali.

W sercu festiwalowego pola, już po raz 12. powstał polowy sklep Lidla. Przez ponad 100 godzin nieprzerwanej pracy odwiedziło go ponad 80 tys. osób. Został otwarty już we wtorek 2 sierpnia, a swoje drzwi zamknął dopiero w niedzielę, 7 sierpnia tak, aby przybywający z wyprzedzeniem festiwalowi goście oraz ci, którzy przedłużyli swój pobyt do niedzieli, mogli dokonać zakupów na miejscu.

Placówka była zaopatrzona w produkty spożywcze oraz środki higieniczne i akcesoria. Jednym ze sprzedażowych hitów była woda źródlana. Festiwalowi klienci chętnie chłodzili się też napojem kawowym dostępnym w strefie chłodniczej, natomiast w kategorii „owoce i warzywa” zdecydowanie królował pożywny banan. W ramach „Piekarni w sercu Lidla” niekwestionowaną królową okazała się pizzerina, zaraz po niej była kajzerka. Ciekawostką sprzedażową w kategorii artykułów przemysłowych okazały się damskie japonki, których Lidl sprzedał na Festiwalu blisko 700 par.

Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były dokładnie takie jak w każdym innym obiekcie Lidla. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.

Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować, gdyby nie 162-osobowa załoga, która przybyła na Festiwal z różnych bliższych i dalszych zakątków Polski. Większość rockowego zespołu stanowili pracownicy sklepów sieci, którzy na czas Festiwalu przenieśli się w jego okolice, aby pracować w rockowym sklepie oraz po godzinach pracy spędzać czas na koncertach. Blisko 20 osób z całej załogi stanowili pracownicy biurowi. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele działów budowlanego, marketingu, controllingu, obsługi klienta, biur sprzedaży, a nawet jeden informatyk.

Obecność Lidla na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 13 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 39 mln zł.

 

 

 

Katarzyna Pierzchała 5366 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.