Poczta Polska stawia na sprzedaż towarów FMCG

Pocztowy operator narodowy liczy, że w tym roku uda się mu poprawić wynik sprzedaży zanotowany w 2021 r., kiedy to klienci kupili w placówkach pocztowych produkty za prawie 350 mln zł - wynika z komunikatu tej spółki.

Dane za pierwsze półrocze br. wskazują, że w roku 2022 spółka osiągnie dodatnią dynamikę w zakresie sprzedaży towarów - napisano w komunikacie Poczty Polskiej.

W ofercie placówek instytucji - w urzędach i filiach spółki - znajdują się m.in. artykuły piśmiennicze i biurowe, towary okolicznościowe, tzw.  impulsowe, gry i zabawki, wydawnictwa książkowe, słodycze oraz produkty sezonowe.

Spółka poinformowała, że systematycznie poszerza i modyfikuje asortyment w swoich placówkach. Oferta handlowa zależna jest od lokalizacji, wielkości punktu, regionu, potrzeb klientów i pory roku.

W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych produkty za prawie 350 mln zł.

Poczta Polska jest największym operatorem na polskim rynku – zatrudnia ponad 70 tys. pracowników, a jej sieć obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych.

Źródło: PAP/MH