Napoje Hemp Tea wchodzą do Żabki

Grupa Excellence - polski producent soków, syropów, napojów oraz suplementów diety, notowany na New Connect - wraz ze swoją spółką zależną Excellence Cannabis wprowadził do sprzedaży w sieci Żabka nowe napoje Hemp Tea.

Napój jest promowany przez blogera Blowka – powstał na bazie smakowej ice tea w dwóch wariantach smakowych. Napoje są przeznaczone dla dzieci, młodzieży, a także dorosłych. Produkty, jak zapewnia producent, zawierają dużo soków oraz witamin, natomiast brak w nich substancji typu CBD ani THC. Projekt zakłada sprzedaż 3 mln sztuk napojów jeszcze w tym roku.

– Dla napoju Hemp Tea zaplanowaliśmy szeroką akcję promocyjną z blogerem Blowkiem oraz działania sprzedażowe. Napój jest dostępny w sklepach Żabka, które są lubiane i odwiedzane przez docelowych klientów. Widzimy, że popyt na innowacyjne napoje dobrej jakości rośnie z roku na rok – zwłaszcza wśród ludzi młodych. Dlatego promocja napoju we współpracy z Blowkiem jest nowoczesna i dopasowana do tej grupy docelowej. Hemp Tea to idealny napój na wakacje, jest dostępny w ciekawej gamie smakowej. Blowek ma ogromne zasięgi w swoich kanałach i bardzo dobry odbiór przez swoich fanów, a treści przekazywane przez niego są atrakcyjne i niesztampowe. To idealny partner dla Hemp Tea – powiedział Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Grupy Excellence.

Blowek zaczął publikować swoje treści na kanale o nazwie minecraftblow w 2011. Początkowo związane były z grą Minecraft, dzięki której zyskał znaczną popularność. W 2015 skończył produkcje odcinków z tej gry i rozpoczął produkcję innego contentu. W 2014 prowadził czwarty pod względem wielkości kanał w Polsce. Był drugim youtuberem w kraju, któremu udało się zdobyć milion subskrybentów (po SA Wardęga). Gdy do tego doszło, miał 18 lat. Z kolei SA Wardęgę wyprzedził w liczbie subskrypcji 31 maja 2018, stając się pierwszym YouTuberem w Polsce według ich liczby. Dzięki niemu na YouTube zaczął nagrywać Cezary Pazura. W 2018 pojawił się w programie telewizyjnym Zgłoś remont. W grudniu 2019 roku wydał książkę „Zostań YouTuberem”]. Blowek ma 1,7 mln followersów na Instagramie, 4,7 mln followersów na Youtube.

Excellence jest największym producentem syropów sprzedawanych pod markami własnymi dużych sieci handlowych w Polsce. Współpracuje z takimi sieciami, jak Biedronka, Lidl, Netto, Dino, Makro, Carrefour, Auchan, Stokrotka, Selgros,, Kaufland, Leclerc czy Polo Market. Drugą część biznesu stanowią soki i syropy sprzedawane pod markami należącymi do Excellence, np. I am BIO, Biorę, Excellence Syropy Prozdrowotne, Monzini. Miesięczna produkcja soków i syropów sięga 1,5 mln l.