Barbora - pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

To już rok od kiedy Barbora - jeden z graczy TOP5 branży e-grocery - rozpoczęła działalność na trójmiejskim rynku. Firma obchodzi również pierwsze urodziny obecności w Łodzi.

Barbora, rozpoczynając swoją działalność w Polsce, była zupełnie nową, nikomu nieznaną marką, stającą w obliczu silnej, prężnie działającej konkurencji. W ciągu roku znalazła się w rankingu TOP5 marek branży e-grocery. Zaledwie po siedmiu miesiącach od debiutu w stolicy w rekordowym tempie rozpoczęła ekspansję, wprowadzając swoje usługi na Pomorzu. Rekordowa liczba aktywnych użytkowników w lutym wyniosła aż 13 000. Dziś z zakupów na www.barbora.pl korzysta 7500 mieszkańców Trójmiasta.

Świadomość klientów w zakresie e-grocery jest coraz większa, więc formowanie dla nich odpowiedniej oferty staje się łatwiejsze. Na Barbora klienci znajdą konkurencyjne produkty oraz atrakcyjne promocje, które mają im pomóc w oszczędzaniu nie tylko pieniędzy, ale również i czasu.

– Mieszkańcy Trójmiasta okazali się być jednymi z najbardziej zaangażowanych klientów Barbory. W rynku Trójmiejskim dostrzegamy ogromny potencjał i zainteresowanie konkretnie naszymi usługami, więc mamy względem niego ambitne plany rozwojowe. Chcemy poszerzać zasięg obszarów już obsługiwanych – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl.

I dodaje: – Potencjał rynku internetowych zakupów spożywczych nie został jeszcze w pełni wykorzystany, dlatego spodziewamy się corocznego wzrostu. Wierzymy, że dzięki naszym usługom ludzie zyskują komfort i wygodę oraz więcej czasu wolnego na spotkania z rodziną czy własne hobby - uważa.

Jak ustaliliśmy, w związku z planami poszerzenia obszaru dostaw już od września Barbora będzie rekrutować do pracy kolejnych dostawców.

Swoje pierwsze urodziny firma e-grocery obchodziła niedawno także w Łodzi, gdzie obsługuje 2000 aktywnych klientów.

Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 r. prowadzi działalność również w Polsce. Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Swoją działalność firma rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR.

Katarzyna Pierzchała 5366 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.