Rockowy sklep samoobsługowy Lidla

Sieć ze swoim punktem handlowym jest obecna na festiwalu Pol’and’Rock Festival od 13 lat. 28. edycja imprezy organizowanej przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zakończyła się, a Lidl podsumowuje swoje letnie działania.

Tegoroczna edycja trwała od czwartku do soboty (4-6 sierpnia). Przez cały ten czas, a nawet dłużej, festiwalowicze mogli korzystać z dobrodziejstw Rockowej Wyspy Lidla, czyli sklepu Lidl Polska o powierzchni sprzedaży 1400 mkw., zlokalizowanego na terenie festiwalu (tym razem na lotnisku Broczyno k. Czaplinka).

W asortymencie sklepu wyposażonego w 18 kas samoobsługowych, znajdowały się najpotrzebniejsze i ulubione produkty spożywcze Lidla – w tym świeże warzywa i owoce, np. arbuzy – oraz festiwalowe must-have, czyli akcesoria biwakowe: śpiwory, ręczniki, koszulki, namioty, koce, akcesoria kempingowe, maty i materace czy okulary przeciwsłoneczne. Uczestnicy festiwalu mogli w tym roku korzystać też ze specjalnych kuponów rabatowych w aplikacji Lidl Plus.

Tuż obok sklepu festiwalowicze korzystali też ze specjalnej strefę chilloutu z leżakami, parasolami przeciwsłonecznymi oraz ze stolikami z możliwością darmowego ładowania elektroniki.

Z myślą o osobach planujących przedłużyć swój pobyt, drzwi „Rockowej Wyspy" zostały zamknięte dopiero o 12:00 w niedzielę 7 sierpnia, czyli dzień po zakończeniu festiwalu, po ponad 100 godzinach nieprzerwanej pracy.

Festiwalowy Lidl od 13 lat

Pierwszy polowy sklep Lidla pojawił się na festiwalu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jeszcze, gdy odbywał się on pod starą nazwą. Od tamtej pory mija ponad 13 lat. Każdego roku na miejsce festiwalu zjeżdżają się setki pracowników Lidl z różnych części kraju i różnych działów firmy, którzy specjalnie na tę okazję wcielają się w rolę wolontariuszy WOŚP i razem z klientami zbierają środki na cele Fundacji.

Dotychczas, dzięki zbiórkom prowadzonym w sklepach oraz innym działaniom – jak aukcje charytatywne czy sprzedaż gadżetów z serduszkiem WOŚP – Lidl Polska przekazał na działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ponad 33 mln zł.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 11 550 sklepów tej marki, a w Polsce około 800.