Kampania Carrefour "Mądry Obiad do 5 zł za osobę"

W odpowiedzi na rosnącą inflację, przekładającą się na wzrost kosztów codziennego życia, Carrefour wystartował z kampanią "Mądry Obiad do 5 złotych za osobę" z przepisami Katarzyny Bosackiej. Za digitalową odsłonę kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).

Carrefour pokazuje, że podczas zakupów nie musimy wybierać pomiędzy jakością i ceną, bo jedno i drugie znajdziemy w produktach marek własnych Carrefour, których warto szukać na sklepowych półkach. Główną składową kampanii są przepisy stworzone przez Katarzynę Bosacką, która prezentuje, jak w prosty, szybki i tani sposób przygotować danie dla całej rodziny.

– W kampanii Mądrego Obiadu skupiliśmy się na wykorzystaniu formatów obecnie trendujących w SoMe, czyli na Tik Tokach oraz Reelsach, czyli krótkich formach video z wykorzystaniem chwytliwej muzyki. Użycie tego typu treści pozwoliło dotrzeć do szerszego grona użytkowników i użytkowniczek oraz pokazało, że marka Carrefour jest otwarta na zmiany i nowości nieustannie występujące w mediach społecznościowych – tłumaczy Olga Jakubiak, head of social media w K2 Create.

Agencja K2 Create odpowiada za odsłonę kampanii w digitalu i social mediach. Pośród przygotowywanych materiałów, największą popularność zyskało video przygotowane na platformę Tik Tok, które w ciągu zaledwie 6 dni osiągnęło prawie 9 mln wyświetleń. Efektywne ze względu na wzrost współczynnika świadomości było także dodanie placementu Reels na Instagramie. Za koncepcję i kreację w telewizji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

 

 

Katarzyna Pierzchała 5366 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.