Duży Ben otwiera 250. sklep

Tym samym Grupa Eurocash, która jest właścicielem tej sieci alkoholowych marketów specjalistycznych, przyspiesza ekspansję marki.

Marka Duży Ben ma już 250 marketów w 103 miastach i ambitne plany dotyczące dalszej działalności. Nowy punkt sieci został właśnie otwarty w województwie pomorskim, w Tczewie, przy ul. Gdańskiej. Wraz z jego otwarciem marka rozpoczyna ekspansję w nowym regionie.

- Duży Ben to innowacyjny format, który zupełnie zmienił postrzeganie sklepów alkoholowych w Polsce. W 2022 roku szczególnie mocno rozwijamy się w regionach, w których już jesteśmy, czyli Wielkopolska, Dolny Śląsk, Śląsk oraz województwo łódzkie, właśnie po to, aby przypieczętować tam naszą pozycję lidera. Dodatkowo bardzo mocno skupiamy się na rynkach dla nas nowych takich jak: Warszawa, Małopolska oraz Zachodniopomorskie, gdzie weszliśmy w ubiegłym roku i prowadzimy tam intensywną ekspansję - mówi Michał Florkiewicz, dyrektor zarządzający sieci Duży Ben.

I dodaje, że Tczew to pierwsze miasto w całkowicie nowym dla Dużego Bena regionie, dlatego sieć cieszy się, że to właśnie tu może świętować otwarcie swojego 250. sklepu.

- W najbliższych tygodniach zamierzamy otwierać sklepy również w Trójmieście - dodaje Michał Florkiewicz.

Istotą sukcesu Dużego Bena jest połączenie cech sklepu convenience (dogodna lokalizacja, długie godziny otwarcia, wygoda zakupów) i sklepu specjalistycznego (szeroka oferta alkoholu i napojów oraz atrakcyjne promocje). Klienci mogą korzystać także z programu lojalnościowego "Ekipa Dużego Bena", który szczyci się już prawie pół milionem uczestników, oraz aplikacji mobilnej, w której znajdą m.in. kupony ze zniżkami, aktualne promocje i indywidualną historię zakupów.

- Chcemy, aby Duży Ben był dla klienta czymś więcej niż sklep. To dla nas bardzo ważne, jak konsumenci nas postrzegają i jak się u nas czują. Zależy nam na swobodnej atmosferze i poczuciu, że kupujący wpada do nas jak do swojej ekipy, której jest częścią. Nasi doradcy sprzedaży są otwarci, mają prokonsumenckie podejście, ale przede wszystkim – są przeszkoleni, dzięki czemu zawsze służą profesjonalną radą. Do tego dochodzi nasza komunikacja marketingowa, mocno skupiająca się na potrzebach klientów. To właśnie te aspekty stanowią podwaliny naszej działalności, a także motor rozwoju - zaznacza Michał Florkiewicz.

Ambicją sieci jest zmiana percepcji kategorii alkoholi z postrzegania przez dotychczasowy pryzmat na docenianie jej różnorodności, złożoności i przyjemności płynącej z odkrywania nowych smaków i rodzajów alkoholu z całego świata. Dlatego w każdym ze sklepów dostępna jest oferta blisko 1500 produktów w kategoriach piwa, wina, whisky, wódek i napojów bezalkoholowych.

- Stawiamy na premiery, innowacyjne produkty, a przede wszystkim na mocną ofertę promocyjną w każdej z wiodących kategorii – podkreśla Michał Florkiewicz.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.