Delio zamraża ceny 500 produktów do końca października

Zakupy w dobie rosnącej inflacji stanowią nie lada wyzwanie. Supermarket online delio chce pomóc Polakom w nieprzekraczaniu ram domowego budżetu i zadeklarował zamrożenie cen ponad 500 produktów. Podobnie jak rządowa tarcza antyinflacyjna, zamrożenie będzie obowiązywało do końca października.

Od poniedziałku 1 sierpnia 2022 r. delio uruchomiło własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji. Supermarket online zadeklarował, że nie będzie podnosił cen wybranych produktów ze swojego asortymentu do końca października bieżącego roku. Chodzi o 500 towarów, również tych pierwszej potrzeby, zarówno lokalnych marek, jak i znanych ogólnopolskich i globalnych firm. W ramach kampanii zaprojektowano również specjalną stronę, która prezentuje promocyjną ofertę delio.

- Na naszej liście znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, jak pieczywo czy masło, sery i wędliny, lecz także napoje, słodycze, przekąski czy gotowe dania. Są to starannie wybrane towary, które cieszą się dużą popularnością – mówi Zuzanna Dębowska, CCO Lite e-Commerce. - W ten sposób chcemy dać naszym klientom poczucie stabilności w ciężkich czasach, kiedy koszty życia z miesiąca na miesiąc rosną. W tym okresie gwarantujemy im, że cena tych 500 produktów nie zwiększy się nawet o jeden grosz – dodaje.

Dodatkowe oszczędności ze specjalną akcją promocyjną

Dodatkowo, dzięki specjalnej akcji promocyjnej z okazji lata, klienci delio mogą zaoszczędzić do 400 zł. Udział w promocji mogą wziąć zarówno nowi, jak i dotychczasowi użytkownicy. Każdy z nich przy zamówieniu za minimum 100 zł będzie mógł skorzystać z jednego z dziesięciu kuponów zniżkowych w wysokości 40 zł. Wystarczy, że w trakcie zakupów użyje kodu „LATO” (należy pamiętać o wielkich literach), a rabat zostanie automatycznie doliczony do koszyka. Akcja rabatowa trwa do 30 września bieżącego roku.

- Mamy szeroki asortyment, co w połączeniu z najszybszą dostawą w tym segmencie powoduje, że klient nie musi planować zakupów na kilka dni do przodu. Wystarczy parę kliknięć, a kurier pojawi się pod naszymi drzwiami już nawet w godzinę., Zamrożenie cen w połączeniu z naszą akcją promocyjną ma dodatkowy korzystny wpływ na domowe budżety konsumentów. Dlatego korzystając z delio, oszczędzamy nie tylko czas, lecz także pieniądze – uważa Dębowska.

Zakupy siedem dni w tygodniu

Dużą zaletą korzystania z delio jest także możliwość zrobienia zakupów przez cały tydzień, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Również w niedziele niehandlowe, a nawet podczas świąt. Zamówienia dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00. Co więcej, w trakcie zakupów możemy wybrać optymalny termin dostawy, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Obecnie delio działa na terenie Warszawy, Piaseczna i Konstancina. Jednak odpowiedzialny za usługę startup Lite e-Commerce zapowiada, że już wkrótce supermarket online będzie dostępny w kolejnych miastach w Polsce.

Katarzyna Pierzchała 5264 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.