Drogerie dm stawiają stacje odbioru

Do połowy przyszłego roku będzie je mieć około 700 placówek sieci.

Oznaczałoby to, że około co trzecia drogeria dm w Niemczech byłby wyposażona w taki automat. Dzięki nim klienci zamawiający towary w sklepie internetowym sieci lub za pośrednictwem aplikacji dm mogą odebrać tam zamówione produkty w godzinach pracy danej placówki - informuje "Lebensmittel Zeitung".

- Dzięki stacjom do odbioru łączymy stacjonarne zakupy w naszych sklepach dm z zaletami zamówienia online za pośrednictwem aplikacji Mein-dm lub sklepu internetowego dm.de - mówi Sebastian Bayer, dyrektor zarządzający ds. marketingu i zaopatrzenia w dm.

Jak zapewnia sieć reakcja na test stacji odbioru była bardzo pozytywna w związku z tym dm spodziewa się dalszego wzrostu zakupów online.

Skrytkę można otworzyć za pomocą kodu, który klienci otrzymują w aplikacji dm lub e-mailem. Według dm system może jednocześnie obsługiwać do 26 zamówień. Już na początku roku dm zapowiedziało uruchomienie 200 stanowisk do odbioru i informowało wówczas, że 22% zamówień sklepów internetowych było odbieranych z oddziałów właśnie za pośrednictwem Click&Collect - donosi LZ.

W Polsce drogerie dm zadebiutowały w kwietniu br. Pierwsza placówka sieci w naszym kraju została otwarta we Wrocławiu w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130-134. Druga drogeria pod szyldem dm pojawiła się w maju br. w Jeleniej Górze przy ul. Jana Pawła II 31b.

Drogerie dm to największa niemiecka sieć i największy konkurent Rossmanna. Mają łącznie ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w 13 krajach Europy. Drogerie dm oferują produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy Alverde.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.