Goodvalley rozbudowuje zespół

W lipcu szeregi firmy zasilili Jerzy Kubicki, który objął stanowisko dyrektora zarządzającego oraz Zbigniew Wysocki, który dołączył do zespołu jako dyrektor marketingu.

Na zdjęciu: od lewej, Jerzy Kubacki i  Zbigniew Wysocki

Rozbudowa teamu związana jest z rozwojem firmy.

Jerzy Kubicki jako dyrektor zarządzający Goodvalley Food będzie wspierał organizację w wdrażaniu wypracowanych strategii oraz wzmacnianiu portfolio. Zanim dołączył do Goodvalley od 2020 roku związany był z firmą Wrigley/Mars, gdzie piastował stanowisko dyrektora sprzedaży. W ramach swoich obowiązków zarządzał sprzedażą m.in. Wrigley’a na obszarze Afryki Subsaharyjskiej. Następnie kontynuował działania jako dyrektor sprzedaży połączonych firm (Mars Wrigley Confectionery). Równolegle został także członkiem zarządu Mars Polska. W grudniu 2020 roku dołączył do firmy Orkla Czechy, jako commercial director. 

- Przed nami okres intensywnego rozwoju oraz ważnych, strategicznych zmian. Cieszę się, że mogę być ich częścią. Jako Dyrektor Zarządzający Goodvalley Food będę wspólnie z Zespołem działać w obszarze rozszerzenia portfolio i rozbudowy kanałów dystrybucji oraz wypracowaniu i wdrożeniu nowych strategii. To ważny czas dla naszej firmy. Chcemy dalej się rozwijać, by móc proponować Naszym konsumentom produkty Dobre dla nich i dla natury - podkreśla Jerzy Kubicki, dyrektor zarządzający Goodvalley Food.

Natomiast Zbigniew Wysocki od lat związany jest z branżą marketingową. Przygotowywał strategie i realizował kampanie reklamowe dla takich firm jak m.in. dla Alior Bank, Bayer, Intersnack, Mars, PepsicCo, Prudential, Salony Agata, Żabka, Żubr czy Wedel. Jest współtwórcą kampanii nagradzanych Grand Prix Effie czy Złotym Effie w Long-Term Marketing Excellence. Zasiadał także w jury konkursu Effie 2021 i 2022. W Goodvalley objął stanowisko dyrektora marketingu.

- Druga połowa roku to zdecydowanie kluczowy dla Goodvalley czas również na polu komunikacyjnym. Goodvalley to firma odważna i wprowadzająca nieustannie dobre rozwiązania i produkty. Dlatego cieszę się, że mogłem dołączyć do zespołu i w tak ważnym momencie współtworzyć nową strategię. Szykujemy dla naszych Konsumentów samo Dobro! - zaznacza Zbigniew Wysocki, dyrektor marketingu Goodvalley.

Goodvalley to firma rolniczo-przetwórcza, specjalizująca się w produkcji wieprzowiny. Firma została założona w Polsce w 1994 roku. Produkty tej marki dostępne są w sklepach w całym kraju, a sposób produkcji oparty o zasady zrównoważonego rolnictwa i prowadzony z uwzględnieniem własnym upraw, pasz i produktów stanowi jeden z najbardziej nowoczesnych metod produkcji rolnej w naszym kraju.

Joanna Hamdan 14372 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.