Schwarzkopf LIVE z wakacyjną kampanią

Dzięki najnowszej aktywacji marki, użytkownicy platformy TikTok mają możliwość wirtualnego poeksperymentowania z kolorem włosów.

Po zeszłorocznym sukcesie viralowej kampanii „#matchmyhairchallenge” LIVE i got2b na TikToku, 23 czerwca wystartowała kolejna akcja tej samej marki, należącej do Henkel Polska, pod hasłem "Wybierz swój letni nastrój z LIVE".

Dzięki możliwości wypróbowania filtra, stworzonego na potrzeby wakacyjnej kampanii z TikTokiem, konsumenci mogą zobaczyć, jak będą wyglądać w nietypowych kolorach włosów. Filtr umożliwia przetestowanie pięciu wariantów kolorystycznych, które wyrażają jednocześnie jeden z nastrojów: Festival Mood, Beach Mood, House Party Mood, Date Night Mood oraz Picnic Mood. W akcję zaangażowali się znani influencerzy: Adrianna Skon, Marlena Sojka, Viciia oraz Dominik Rupiński.

Niezależnie od TikToka, podobny efekt konsumenci mogą uzyskać, skanując kody QR, umieszczone na opakowaniach produktów do koloryzacji marki LIVE. Przekierowuje on na stronę marki Schwarzkopf, na której konsument ma możliwość wypróbowania wybranego wariantu kolorystycznego. Dzięki temu każdy będzie mógł zobaczyć efekty koloryzacji, jeszcze przed dokonaniem zakupu.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.