Stolica wzbogacona o dwa murale Jusha

Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską - artystką młodego pokolenia z Warszawy.

Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce. Można je podziwiać w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe pięć miesięcy.

Akcja promująca usługę ekspresowych zakupów online jest kolejnym akcentem letniej kampanii Lite e-Commerce. Wcześniej start-up wystartował z działaniami OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji – dowóz w plener do wybranego „wirtualnego punktu odbioru”. Tym samym twórcy rozwiązania kontynuują promocję marki za pomocą hasła "Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!", skierowanego do ludzi ceniących nowoczesne i wygodne rozwiązania.

To kolejne murale marki, która zadebiutowała na rynku w październiku ubiegłego roku. Wcześniej Jush promował swoją usługę muralem w komiksowym stylu na jednej ze ścian Domu Towarowego Braci Jabłkowskich przy ul. Brackiej 25 w Warszawie. Jego autorem był Aleksander "Lis Kula" Morawski, znany z projektów okładek dla takich artystów jak Quebonafide, Solar i Białas, Małpa oraz Włodi.

Startup Lite e-Commerce zapowiada, że w przyszłości planuje nawiązać kolejne współprace z polskimi, utalentowanymi artystami.

Ponadto Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W ramach akcji każdy klient dostanie w lipcu i sierpniu nawet  po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu. To ostatni dzwonek, żeby skorzystać z niej jeszcze w lipcu. W każdym miesiącu objętym promocją na użytkowników czeka po 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują  również darmową dostawę. Niewykorzystane kupony nie przechodzą na kolejny miesiąc.

Akcja promocyjna obowiązuje do 31 sierpnia do godziny 22:59. Szczegóły na jush.pl/regulamin-promocji-600zl.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.