Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

The Balvenie The Makers

Projekt to wyjątkowa inicjatywa, której celem jest podkreślenie rzemieślniczego charakteru whisky, należącej do spółki William Grant & Sons.

Zaproszeni do projektu artyści stworzyli oryginalne prace inspirowane hasłem marki „Tworzone z potrzeby serca”.

Kampanii towarzyszy wejście na rynek szesnastoletniej whisky The Balvenie French Oak. Nowość to wibrujący single malt wykończony w beczkach, w których wcześniej przechowywane było Pineau des Charanes. Jest to pierwsze The Balvenie, które jest ‘finiszowane’ w beczkach z francuskiego dębu.

The Balvenie jest produkowana według zasady Pięciu Rzadkich Rzemiosł. Destylarnia tej wyjątkowej whisky należy do nielicznych w Szkocji, która wciąż uprawia samodzielnie jęczmień, posiada własną słodownię, a także utrzymuje na miejscu zarówno kotlarza, jak i zespół bednarzy.

Piątym spośród Rzadkich Rzemiosł jest doradztwo mistrza słodu Master Distillera Davida C. Stewarta MBE, który przewodniczy wszystkim etapom tworzenia trunku.

Joanna Hamdan 14158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.