Podcasty Handelextra

Live commerce nowym kanałem sprzedaży [PODCAST]

Co polscy konsumenci chcą kupować na żywo w trakcie transmisji przez media społecznościowe? Dlaczego to atrakcyjny rynek? I co wiemy o tych, którzy już tu kupują? Opowiada Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry.

Polska odkrywa dopiero ten nowy kanał sprzedaży, który popularny jest na rynkach azjatyckich. W pandemii rozpropagowały go u nas małe butiki, jednak kupować w tej formule chcemy wszystko - sprawdziła agencja badawcza Inquiry. Jej prezes, Agnieszka Górnicka, opowiada o możliwościach rozwoju takiej e-sprzedaży i szansach dla detalistów.
 
A ponadto, jak zawsze, wybieramy kilka handlowych wydarzeń ostatnich dni - 12.tysięczny Lidl, szklarnia z pomidorami i truskawkami sieci Kaufland, relatywnie dobre nastroje polskich konsumentów wg GfK, przyszłość harddyskontów według Vollmartu i sprzedawcy/kasjerzy pilnie poszukiwani - sprawdził Grant Thornton.

Kolejnych odcinków naszego podcastu można posłuchać m.in. tu, a także na Spotify, iTunes, Google Podcasts i w innych najpopularniejszych aplikacjach podcastowych. Zapraszamy do słuchania!