Sklepy Reserved z opcją odroczonej płatności

Spółka LPP, właściciel marek Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp w wybranych krajach europejskich, w tym w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii, zaoferuje klientom płatności odroczone. Do współpracy w tej usłudze gdańska spółka wybrała firmę Klarna.

Nieoprocentowana usługa Klarna „Zapłać za 30 dni" będzie dostępna na początek w sklepach internetowych wszystkich marek grupy LPP, czyli Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp oraz w aplikacji mobilnej LPP. Strony pracują także nad wdrożeniem płatności Klarna w sklepach stacjonarnych LPP.

- Zależy nam na ciągłym doskonaleniu oferty zarówno produktowej, jak i około sprzedażowej. Danie klientom możliwości realizacji zakupów internetowych przy uwzględnieniu płatności odroczonych jest jednym z elementów strategii podnoszenia jakości doświadczeń zakupowych - wyjaśnia Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP.

Opcja „Zapłać za 30 dni” to flagowy produkt Klarny, umożliwiający klientom złożenie zamówienia, odebranie go i sprawdzenie, a następnie zapłacenie za nie w ciągu 30 dni. Swoimi usługami Klarna chce zapewniać konsumentom bardziej sprawiedliwą i zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnych produktów bankowych i kredytowych, ale także innych usług typu BNPL.

W Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (poza Polską), gdzie obecne jest LPP, dla klientów sklepów online grupy udostępnione zostały różne opcje odroczonej płatności Klarny, w tym m.in. „Zapłać w 3 ratach”.

CZYTAJ TAKŻE: Klarna w H&M: testujemy zakupy odroczone

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.