Stokrotka z magazynem dedykowanym wyłącznie e-zakupom

Obiekt powstał w Lublinie.

To pierwszy magazyn sieci Stokrotka, realizujący zamówienia złożone wyłącznie w sklepie internetowym.

- Konsekwentnie rozwijamy sklep internetowy. Dzisiaj dostarczamy w ten sposób zakupy do domów klientów już w kilkudziesięciu miejscowościach w Polsce. Uruchomienie w Lublinie pierwszego magazynu dedykowanego zakupom online jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej działalności w tym obszarze. Cieszymy się, że dzięki wdrażanym nowym rozwiązaniom możemy dotrzeć do szerszego grona klientów z naszą ofertą opartą na bogatym asortymencie, doskonałej jakości i świetnych promocjach. Dzięki temu coraz więcej osób może przekonać się, jak wygodnym i szybkim rozwiązaniem są zakupy w naszym sklepie internetowym - informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Klienci robiący zakupy spożywcze online mają dzięki niemu dostęp do kilku tysięcy artykułów, co daje duże i różnorodne możliwości wyboru – takie jak w sklepie stacjonarnym. W ofercie znajduje się między innymi asortyment produktów świeżych – owoców, warzyw, pieczywa, nabiału, a także mięs, wędlin, serów czy ryb dostępnych zarówno w wersji paczkowanej, jak i z lady. Dostępne są również produkty mrożone.

Zakupy zrobione w internetowym sklepie Stokrotki przygotują jej pracownicy, a dostarczą kurierzy korzystający z samochodów z chłodnią, które umożliwiają transport dostosowany do produktów mrożonych czy chłodzonych w wybranym przez klienta dniu i godzinie.

Dla zakupów powyżej 100 zł zrealizowanych w sklepie internetowym Stokrotki koszt dostawy wynosi złotówkę. Jednocześnie sieć umożliwia zrobienie bardzo dużych zakupów, ponieważ ograniczenie wagowe sięga aż 40 kilogramów.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.