Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji
Ambasadorem marki zostanie kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak.
Długofalowa współpraca z Tomaszem Jakubiakiem ma podkreślić, że lokalność w Lewiatanie to sposób działania wynikający z wartości i siły lokalnych relacji marki. Od dwóch lat sieć realizuje inicjatywę "Wybieram lokalne", której celem jest pokazywanie, dlaczego warto wybierać produkty z najbliższej okolicy i w ten sposób wspierać lokalnych wytwórców. Ten sposób myślenia jest bliski również nowemu ambasadorowi Lewiatana.
Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów "Jakubiak lokalnie" oraz nowego programu "Jakubiak Rozgryza". W międzyczasie związał się z telewizją TVN gdzie prowadził program "Sztuka Mięsa" a teraz debiutuje jako członek jury w znanym na całym świecie programie Masterchef Junior. Chętnie angażuje się w projekty edukacyjne adresowane do dzieci i młodzieży, prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne. Jest także autorem książek o tematyce kulinarnej "Z miłości do lokalności" oraz "Jakubiak lokalnie".
Z kolei Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2021 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. Łączne obroty, które w 2021 roku przekroczyły 13,4 mld zł, co plasuje sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.