Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji

Ambasadorem marki zostanie kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak.

Jak zapewnia Polska Sieć Handlowa Lewiatan wybór Tomasza Jakubiaka na twarz marki nie był przypadkowy. Chef od lat zajmuje się promocją kuchni regionalnej, podobnie jak Lewiatan przekonując Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki.

Długofalowa współpraca z Tomaszem Jakubiakiem ma podkreślić, że lokalność w Lewiatanie to sposób działania wynikający z wartości i siły lokalnych relacji marki. Od dwóch lat sieć realizuje inicjatywę "Wybieram lokalne", której celem jest pokazywanie, dlaczego warto wybierać produkty z najbliższej okolicy i w ten sposób wspierać lokalnych wytwórców. Ten sposób myślenia jest bliski również nowemu ambasadorowi Lewiatana.

Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów "Jakubiak lokalnie" oraz nowego programu "Jakubiak Rozgryza". W międzyczasie związał się z telewizją TVN gdzie prowadził program "Sztuka Mięsa" a teraz debiutuje jako członek jury w znanym na całym świecie programie Masterchef Junior. Chętnie angażuje się w projekty edukacyjne adresowane do dzieci i młodzieży, prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne. Jest także autorem książek o tematyce kulinarnej "Z miłości do lokalności" oraz "Jakubiak lokalnie".

Z kolei Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2021 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. Łączne obroty, które w 2021 roku przekroczyły 13,4 mld zł, co plasuje sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.