Aplikacja Jush zmienia godziny funkcjonowania

Startup Lite e-Commerce zdecydował, że od 17 czerwca kurierzy będą dostarczać zakupy o godzinę dłużej w każdy piątek, sobotę i niedzielę.

Z okazji nadejścia lata i coraz dłuższych dni Lite e-Commerce wydłużył godziny funkcjonowania aplikacji Jush w weekendy. Dotychczas Jush dowoził zakupy siedem dni w tygodniu od 7:00 do 23:00. Nowe godziny działania obowiązują na razie w Warszawie oraz Piasecznie.

- Obserwujemy, że w weekendy dużą popularnością w naszej aplikacji cieszą się zakupy “na ostatni dzwonek”, kiedy chwilę przed końcem pracy naszych kurierów spływają kolejne zamówienia. Dlatego zdecydowaliśmy się wydłużyć w piątki, soboty oraz niedziele pracę naszej aplikacji. Dzięki temu nasi klienci będą mogli spokojnie i bez pośpiechu kupić wszystkie produkty, które są im potrzebne do spędzania wolnego czasu w taki sposób, jaki chcą - mówi Feym Fliegner, CMPO Lite e-Commerce.

Jush przywiezie m.in. świeże warzywa, owoce i pieczywo, dania gotowe, przekąski, napoje, słodycze, nabiał, jak i artykuły kosmetyczne oraz chemię domową. W asortymencie znajduje się ponad 1500 różnych produktów – znanych ze sklepów Żabka i nie tylko. Zakupy są dostarczane przez kurierów, którzy przybędą z nimi nawet w 15 minut od momentu złożenia zamówienia.

Ponadto Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W jej ramach każda osoba korzystająca z aplikacji, dostanie w czerwcu, lipcu i sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu. Łącznie więc na zakupach w Jushu będzie można oszczędzić nawet aż 600 zł. W każdym z trzech letnich miesięcy na użytkowników będzie czekać po 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują  również darmową dostawę. Niewykorzystane kupony nie przechodzą na kolejny miesiąc. Akcja promocyjna obowiązuje do 31.08.2022 r. do godziny 22:59.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.