Biedronka jak Gucci, Versace i Lidl

Co może łączyć Biedronkę z tymi markami? Kolekcje z charakterystycznym logo. Sieć wprowadza właśnie do sprzedaży pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych swoim logotypem - Biedronka Fan Collection.

Od poniedziałku, 4 lipca br., w sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć produkty wykorzystujące kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony. W skład linii Fan Collection wchodzą bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie. Dla fanów sieci Biedronka oferuje także kultowy zestaw - skarpetki z logo oraz stylowe klapki, a wisienką na torcie będą kolorowe sneakersy.

- Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu – mówi Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Jego zdaniem hitem kolekcji będą zwłaszcza „skiety” i klapki. W zestawie składającym się z 2 par za 14,99 zł, dostępne będą skarpetki w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46. Dopełniające „look” klapki w różnych kolorach posiadają antypoślizgową podeszwę i występują w rozmiarach od 36 do 45. Dla osób, które „skiety” wolą łączyć ze sportowymi butami, dostępne będą kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 w cenie 64,90 zł za parę.

Bluzy w cenie 49,99 zł za sztukę dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. Występują w rozmiarach od S do XL i mają kaptur oraz kieszeń typu kangurek. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24,99 zł i dostępne są w czterech różnych kolorach, w rozmiarach od S do XL.

Wprowadzeniu oferty towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych we współpracy z młodymi i kreatywnymi twórcami internetowymi.

Biedronka jest kolejną siecią, która wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo. Pierwszą był Lidl, który w kwietniu ub.r. zaproponował swoim fanom limitowaną kolekcję ubrań i dodatków, utrzymanych w duchu streetwearu. W sprzedaży były bawełniane T-shirty (24,99 zł), a także skarpetki (7,99 zł) dostępne w dwóch różnych wzorach oraz klapki (24,99 zł) w charakterystycznej dla sieci kolorystyce.

 

Katarzyna Pierzchała 5264 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.