MODIVO rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl.

Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu.

Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.

- Wizerunek marki jest niezwykle ważny, szczególnie w dobie intensywnego rozwoju e-commerce. Dlatego w MODIVO wzmacniamy obszar komunikacji marketingowej, co pozwoli nam być nie tylko bliżej klienta, ale także wspierać realizację naszej strategii rozwoju. Nawiązując współpracę z takimi ekspertami jak Natalia Załęcka, jesteśmy pewni, że zarówno eobuwie.pl, jak i MODIVO jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczą naszych klientów swoją działalnością – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO.

Natalia Załęcka ma ponad 18-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i digital. Współtworzyła strategie komunikacji dla wielu polskich marek - m.in. Euro Bank, Algida, , Łowicz oraz Getin Noble Bank, gdzie obejmowała stanowisko Dyrektor Marketingu i Digital. Przed dołączeniem do MODIVO zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej w Deloitte Digital.

- Bardzo się cieszę, że zostałam członkiem zespołu eobuwie.pl. To silna marka z ogromnym potencjałem, która cały czas prężnie się rozwija. Dołączyłam do zgranego zespołu, który realizuje kreatywne, a także interaktywne projekty. Mam nadzieję, że razem umocnimy wizerunek marki, budując pozytywne doświadczenia klientów i oferując im ciekawe treści. Z pewnością już niedługo będziecie mogli zobaczyć efekty naszej pracy – mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu eobuwie.pl.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.