"Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers® Ice Cream"

Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania, w ramach której konsumenci mogą obejrzeć dwa spoty (15- i 6-sekundowy).

W żartobliwy sposób jest w nich pokazane uczucie wytchnienia oraz relaksu, które przynosi zjedzenie batona Snickers® w wersji lodowej. To nie tylko orzeźwienie oraz poczucie przyjemnego ochłodzenia podczas gorących dni lata, ale także możliwość oderwania się od rzeczywistości i wyluzowania w momencie, kiedy okoliczności nam nie sprzyjają.

Nowa kampania potrwa do końca lipca. Oba spoty są już dostępne na YouTube, a od 3 lipca 15-sekundową reklamę będzie można zobaczyć także w telewizji. Ponadto aktywacji towarzyszy interaktywna gra typu memory, pojawiająca się w towarzystwie banerów reklamowych.

Aby dodatkowo ułatwić konsumentom sięgnięcie po przyjemne ochłodzenie, przez cały lipiec i sierpień batony lodowe - Snickers®, Snickers® Creamy, Snickers® Crisp, Bounty®, Twix®, a także Snickers® na patyku i rożki M&Ms® - będą dostępne nie tylko w sklepach, ale również w barach letnich na terenie plaż (w tym miejskich) w 13 miastach w całej Polsce oraz na popularnych festiwalach w Kołobrzegu.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.