"Odkryj dom na nowo"

Pod takim hasłem trwa nowa kampania IKEI.

IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan Design Week czy H22 City Expo oraz w komunikacji globalnej.

W najnowszej kampanii IKEA inspiruje do tego, żeby zmieniać i inwestować w domową przestrzeń, aby odnaleźć w niej oazę oraz miejsce do realizowania pasji. Swoją historię opisało ponad 60 ludzi z różnych zakątków świata, którzy podzielili się własnymi domowymi rytuałami i zwyczajami. O swojej podróży po lepsze życie na co dzień opowiadają również bohaterowie z Polski. 

Polskie filmy z tymi bohaterami posłużyły do stworzenia kampanii „Odkryj dom na nowo”. W ramach projektu powstało 8 pakietów wideo w wersjach 3’, 1’, 30” 15” (poziom) / 1’, 30”, 15” (pion) oraz serie portretów i zdjęcia wnętrz. Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca 2022, natomiast materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube marki: IKEA Polska.

Za produkcję i nadzór kreatywny odpowiada agencja VMLY&R. Media pod kampanię zaplanowała i kupiła agencja Wavemaker, a reżyserią zajęli się Maciej Puczyński oraz Filip Skrońc.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.