Centrum MMG w Ciechanowie odwiedziło milion klientów!

Zarządca obiektu odnotował intensywny wzrost obrotów i liczby klientów w tym popularnym obiekcie na handlowej mapie miasta. Poziom najmu wynosi 100%.

W ubiegłym roku centrum przeszło przebudowę zarówno zewnętrznej części obiektu, jak i części pasażu wewnątrz. To umożliwiło wprowadzenie nowych najemców, a także zwiększenie powierzchni już zakorzenionych, najchętniej odwiedzanych marek.

– Centrum handlowe Ciechanów jest dzisiaj jednym z najpopularniejszych obiektów handlowych w regionie, wyróżniającym się zarówno bardzo dobrą, kompleksową ofertą, jak i komfortowymi, funkcjonalnymi wnętrzami – uważa Anna Polak, head of leasing master Management Group.

Podkreśla, że wiosną tego roku Master Management Group odnotowało silny wzrost najważniejszych wskaźników w centrum MMG Ciechanów, po krótkotrwałym okresie spadków, związanych ze zmianami gospodarczymi i wybuchem wojny na Ukrainie. Zwiększenie obrotów w marcu 2022 vs. luty 2022 sięgało ponad 40%. To efekt większego ruchu klientów, który wzrósł w tym okresie o ponad 20%. Kwiecień 2022 r. w porównaniu do marca br. jeszcze umocnił tę pozytywną tendencję. Obroty wzrosły bowiem w tym okresie o kolejne 15%, podobnie jak liczba klientów.

- Wyższe tempo wzrostu obrotów ponad tempo wzrostu odwiedzalności przekłada się wprost na zwiększenie wielkości koszyka zakupowego, tj. średniej wielkości paragonu. To dowód na przywiązanie klientów do oferowanych możliwości zakupowych w naszym centrum w Ciechanowie i pozytywną ocenę zmian w portfolio najemców – mówi Remigiusz Królikowski, advisor to the board Master Management Group. - Tylko w czasie pięciu miesięcy tego roku na zakupy do naszego centrum przyjechało już ponad 1 milion klientów – ujawnia.

Nowi najemcy zaprosili pierwszych klientów na przełomie roku i wiosną tego roku. Jednym z nich jest sklep OCHNIK, urządzony w najnowszym koncepcie marki, który zajmuje powierzchnię 140 mkw., uzupełniając ofertę obiektu w kategorii mody i akcesoriów.

W tym samym kwartale do centrum dołączyła polska marka odzieżowa Carry z ofertą ubrań i akcesoriów dla wszystkich grup wiekowych. Sklep zajął powierzchnię 680 mkw. Mieszkańcy Ciechnowa i okolic zyskali też sklep z biżuterią i zegarkami znanej marki Yes o powierzchni 50 mkw, a także sklep z artykułami dla domu Home&You, którego oferta jest dostępna na blisko 450 mkw. W połowie 2021 roku w centrum otwarte zostały sklepy popularnych marek Rossmann, Action i Vision Express, a większe powierzchnie zyskały dyskonty wielobranżowe Pepco i KiK. Obecnie poziom najmu w MMG Ciechanów sięga 100%.

Ofertę centrum MMG Ciechanów tworzą polskie i międzynarodowe marki wielu branż: od mody damskiej, męskiej i dziecięcej, po obuwie, akcesoria, biżuterię, artykuły wyposażenia wnętrz, po sport, punkty usługowe, wielkopowierzchniowy market spożywczy oraz popularne dyskonty niespożywcze i drogerie. Łączna powierzchnia najmu centrum MMG Ciechanów wynosi 15 600 mkw.

Centrum jest zlokalizowane przy drodze krajowej nr 60, łączącej województwa łódzkie i mazowieckie. Dysponuje parkingiem naziemnym na 500 miejsc.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 mkw.

Katarzyna Pierzchała 5264 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.