Procter & Gamble. Lenor

Z nową, roślinną formułą.

Nowa formuła marki Lenor pozwala dłużej cieszyć się przyjemnym zapachem i miękkością, jednocześnie redukując wpływ na środowisko.

Kluczowa dla Lenor długotrwała świeżość, została zoptymalizowana poprzez zastosowanie dwóch innowacyjnych rozwiązań dla jeszcze lepszego doświadczenia świeżości. Optiscent™ to rewolucyjna technologia zapachu, która poprawia proces jego uwalniania przy użyciu jedynie niezbędnych składników. Dzięki temu, każdy może cieszyć się ulubionym zapachem bez zbędnych dodatków. Co więcej, technologia Softpore marki Lenor sprawia, że proces transferu zapachu na tkaninę jest bardziej efektywny, pozostawiając ubrania i pościel świeże i pachnące nawet po krótkich cyklach prania w zimnej wodzie.

Jak zapewnia producent cała gama produktów Lenor zawiera roślinną formułę miękkości opartą o starannie dobrane oleje roślinne, by zapewnić świeżość. Mają one niższy ślad węglowy w porównaniu do składników zmiękczających stosowanych wcześniej. Poprzez połączenie najlepszej świeżości z pochodzącą z natury miękkością, Lenor zmniejszył swój ślad węglowy w przeliczaniu na cykl prania.

Ponadto przezroczyste butelki płynu do płukania tkanin w pełni nadają się do recyklingu. Lenor dokłada też wszelkich starań by poprawić zdatność do recyklingu kolorowych butelek tak, by opakowania wszystkich produktów Lenor nadawały się w pełni do recyklingu. Przezroczyste butelki płynu do płukania tkanin stworzone są w 100% z PCR (Post-consumer recycling resin) czyli recyklowanego materiału pochodzącego z odpadów od konsumentów lub firm. Do końca roku 2023 wszystkie opakowania płynów do płukania tkanin marki Lenor stworzone będą w 100% z PCR.

Nowa formuła płynów do płukania nie tylko zapewnia długotrwałą, najlepszą jak dotąd świeżość od Lenor w całej dostępnej do tej pory gamie produktów, ale również w najnowszej Kolekcji Kwiatowej. Nowe zapachy do wyboru to: Lenor Sensitive - Bawełniana świeżość (nowy), Peonia i hibiskus oraz Kwiat limonki i sól morska.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.